اصفهان؛

کاشت 230 هزار نهال برای رفع تنگنای محیط زیستی

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ضمن عظیم دانستن کاشت ۲۳۰ هزار نهال به یاد شهیدان انقلاب، گفت: سپاه و بسیج عمق استراتژیک انقلاب اسلامی در رفع تنگناهای محیط زیست همه تلاش خود را می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار غلامرضا سلیمانی گفت: امروز به همت مدیران شهری و به یاد همه شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ۲۳۰ هزار نهال در این شهر کاشته خواهد شد.

وی با بزرگ خواندن این کار عظیم کاشت ۲۳۰هزار نهال در هفته درخت و درخت کاری، گفت: این نهال ها در زمین چند ده هکتاری دهکده دفاع مقدس سپاه استان که در زمینه ارائه تسهیلات مختلف با المان های مختلف دفاع مقدس ساخته شده است، کاشته می شود و این حرکت عظیم حاوی پیام هایی است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: همانطوری که انقلاب اسلامی انقلاب صلح، آزادی و نجات انسان ها بوده و شهدای گران قدر در این راه جان خود را نثار کردند، ما امروز با کاشت هر درخت به نام یک شهید پیام صلح و آزادی انقلاب و اسلام را به جهان مخابره می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه کاشت ۲۳۰ هزار نهال به یاد شهیدان به مناسبت هفته درختکاری توسط شهرداری اصفهان و سپاه استان دارای دو ویژگی است، نخست انکه این نهال ها در زمینی کاشته می شود که در صد سال گذشته هیچ گونه کشتی نداشته است و دوم انکه منابع آبی برای ابیاری این نهال ها از منابع آب تصفیه شده و بازیابی شده است و به هیچ عنوان از آب شرب استفاده نمی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.