شهردار اصفهان گفت: رویکرد شهرداری اصفهان از چمن‌کاری به سمت گسترش فضای سبز عمودی تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهدی جمالی‌نژاد در مراسم ویژه روز درختکاری در اصفهان با اشاره به اجرای «طرح عظیم لاله‌ها دوباره سبز می‌شوند» اظهار داشت: در این طرح به یاد 230 هزار شهید انقلاب اسلامی 230 هزار نهال با دست توانمند بسیجیان، سپاه، ارتش و همه متصدیان کاشته می‌شود که امیدوار هستیم دوباره شاهد ایجاد این هم‌افزایی و همدلی باشیم.

وی افزود: امروزه آلودگی هوا، آب و خاک، ترافیک، آشفتگی سیما و منظر شهری، مهاجرت، رشد نامتوازن، حاشیه‌نشینی و غیره از جمله مشکلات کلان‌شهرها به شمار می‌رود که نیازمند درمان قطعی و واقعی است.

شهردار اصفهان با اشاره به سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب درباره جمعیت و محیط زیست بیان کرد: رهبر معظم انقلاب سیاست‌های بسیار خوبی را در بخش محیط زیست و جمعیت ابلاغ کرده‌اند بنابراین لازم است مدیران کشوری، استانی و شهری با برنامه‌ریزی مناسب در سطح ملی، منطقه‌ای و محلی و با همدلی در مسیر اجرای این سیاست‌ها برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در صورتی که مدیران نسبت به این سیاست‌ها بی‌توجهی کنند، بدون شک آیندگان ما را نمی‌بخشند بنابراین مدیران استانی، شهرستانی و شهری نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات و اجرای سیاست‌های ابلاغی دارند.

جمالی‌نژاد گفت: شهر اصفهان در گذشته یک باغستان بوده و از این نظر در چشم گردشگران و جهانگردان خوش درخشیده است و امیدوار هستیم با اقدامات جدیدی که در حال انجام است فضای سبز این شهر گسترش یابد، البته رویکرد شهرداری اصفهان از چمن‌کاری به سمت فضای سبز عمودی تغییر کرده است .




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار