وی در ادامه افزود: حتما باید کالای ارائه شده در این نمایشگاه تولید داخلی باشدمگر اینکه مشابه داخلی نداشته باشند که این امر فقط در بخش خشکبار مطرح می شود در غیر این صورت و با مشاهده تخلف واحد مربوطه پلمب می شود و تخفیف بین 15 تا 20 درصدی در فروش آنها لحاظ شود.
فاضلی در خصوص برگزاری این قبیل نمایشگاه ها عنوان کرد: سختی کار برگزاری این نمایشگاهها در ایجاد زیرساخت، فراهم نمودن امکانات برگزاری و بحث تأمین امنیت این نمایشگاهها است که نیروی زیادی را می طلبد و بازدیدکنندگان خواهان برگزاری بیشتر این نمایشگاهها در فصول مختلف هستند.
رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: باتوجه به استقبالی که از این نمایشگاهها شده در سال های آینده باید تمهیدات جدیدی اندیشیده شود و نوع و شکل آن تغییر یابد، حداقل در بحث برگزاری فروشگاههای بهاره یک طرح نو و نوین سازی باید شکل گیرد.
وی در خصوص کیفیت برگزاری نمایشگاه بهاره امسال گفت: بر اساس بازدیدی که از نمایشگاه بهاره پارک ارم داشتیم بیش از 90 درصد مردمی که رصد شدند از قیمت ها و کیفیت ها راضی بودند و لازم به ذکر است که کیفیت محصولات ارائه شده در این نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاه سال های گذشته بسیار رضایت بخش بوده است.
فاضلی عنوان کرد: یکی از دلایلی که مردم از این نمایشگاه ها استقبال می کنند مربوط به وجود نهادهای نظارتی و برخوردی اعم از بازرسی اصناف، بازرسی اتحادیه، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت است.
وی در پایان هدف برگزار این نمایشگاه ها را چنین بیان کرد: تمام هدف ما حمایت از تولید داخلی است، حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی یعنی محوریت بخشیدن به نظام تولید کشور، اما برای نظارت همه نهادها باید همکاری کنند.
انتهای پیام/
من متاسفم برای سازمان حمایت از مصرف کننده که در مواد غذایی تخفیفات 30 تا 50 در صد رو در فروشگاهها مختلف مشاهده می کنم واقعا کار این سازمان چیه آخه واسه یک کالای خوراکی چه قدر حاشیه سود گذاشتین؟