فرمانده انتظامي شهرستان سيرجان از کشف 8 هزار و 790 جفت كفش خارجي قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال از يك واحد توليدي كفش داخلي خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا ايران نژاد  گفت: ماموران دايره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي سيرجان در پي انجام يك سري اقدامات اطلاعاتي، از فعاليت هاي يك واحد توليدي كفش كه به طور پنهاني اقدام به وارد كردن كفش هاي خارجي قاچاق مي كرد، با خبر شدند.

وي افزود: صاحب اين كارخانه با حذف مارك خارجي اجناس برند توليدي كفش خود را بر روي كفش ها حك و به سپس اقدام به انتقال آن ها به ديگر استان ها مي كرد.

وي افزود: از اين رو ماموران پليس آگاهي پس از هماهنگي با مراجع قضايي و ماموران اداره تعزيرات از اين واحد توليدي بازديد و تعداد 8 هزار و 970 جفت انواع كفش خارجي قاچاق را كشف كردند.

فرماندهي انتظامي شهرستان سيرجان در پايان با اشاره به ارزش دو ميليارد ريالي اين محموله قاچاق و دستگيري يك نفر قاچاقچي در اين رابطه افزود: گسترش كالاي قاچاق اثرات منفي زيادي بر توليد داخلي دارد و امنيت اقتصادي جامعه را برهم مي زند .


انتهای پیام /ح
برچسب ها: قاچاق ، کفش ، پلیس ، سیرجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار