پروژه نیمه تمام کمپ کویرنوردی دهسلم نهبندان با 60 درصد پیشرفت فیزیکی آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت:در حال حاضر در این منطقه تعداد هشت اتاق، رستوران و محل پذیرایی به صورت سنتی در حال احداث است و همه مشخصات هتل چهار یا پنج ستاره در اتاق ها آماده واگذاری است.

حسن رمضانی افزود: این اداره کل برای واگذاری سه پروژه جدید از جمله احداث کمپ کویرنوردی همت آباد زیرکوه، کمپ نجوم کویر سه قلعه و طرح گردشگری چشمه آبگرم دیگ رستم طبس اعلام آمادگی می کند.

وی گفت: در بخش پروژه های نیمه تمام، پروژه آبگرم مرتضی علی طبس، طرح گردشگری روستای افین و منطقه نمونه گردشگری شهرستان بشرویه به بخش خصوصی واگذار می شود.

وی در ارتباط با پروژه های نیمه تمام این سازمان افزود : عملیات احداث برخی از این طرح ها در زمان های گذشته آغاز شده است و اکنون برای اتمام آن باید از توان بخش خصوصی استفاده کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص با پروژه نیمه تمام چشمه مرتضی علی شهرستان طبس یادآور شد: وجود این چشمه جوشان به عنوان یکی از جاذبه های طبیعی این شهرستان، در دل کویر ایران جاذبه گردشگری بسیار زیبا و شگفت انگیزی ایجاد کرده است.

رمضانی اظهار کرد: امسال برای این پروژه اعتباری در نظر گرفته شد و در حال حاضر از 20 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد:طرح هایی از قبیل آبگرم لوت، آبدرمانی آبترش سربیشه، منطقه گردشگری درخش آسیابان از توابع بخش قهستان در شهرستان درمیان، کمپ گردشگری روستای کریمو سرایان اکنون آماده بهره برداری و واگذاری به بخش خصوصی است.

وی افزود: میراث فرهنگی استان آمادگی دارد کمپ گردشگری روستای کریمو سرایان را به عنوان اردوگاه دانش آموزی در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد مشروط به اینکه تنها مربوط به این قشر نباشد و برای آحاد مردم قابل استفاده باشد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار