مشکل ترافیک همچنان باقی است

اجرای فاز اول مدیریت هوشمند پارکینگ، مشکل ترافیک تربت جام را حل نکرده است

شهردار تربت جام درگفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد بااشاره به اجرای فاز اول مدیریت هوشمند پارکینگ حاشیه ای در خیابانهای اصلی تربت جام گفت : با تصویب شورای اسلامی شهر تیرماه 92 ،فاز اول مدیریت هوشمند پارکینگ حاشیه ای (موبایل پارک) با هزینه 800 میلیون ریال توسط یک شرکت خصوصی در خیابانهای اصلی شهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

محمد یوسف بدری احمدی افزود : اجرای طرح سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ حاشیه ای ازاول مهرماه ۹۲ در خیابان های المهدی، شهید بهشتی، جامی و میرقوام الدین با تعداد ده نفر نیروی انسانی شروع به کار کرد و همچنان به فعالیت خود دراین مسیر ها ادامه می دهد.

وی گفت : دریافت هزینه از خودروها از دقیقه یک تا ۳۰ مبلغی دریافت نمی شود و از دقیقه۳۱ الی ۶۰ مبلغ پنج هزار ریال از صاحبان خودرو دریافت می شود.

شهردار تربت جام افزود: هزینه دریافت پارکینگ از دقیقه ۶۱ تا ۱۲۰ مبلغ دو هزار و ۵۰۰ ریال و از دقیقه ۱۲۱ تا ۱۸۰ مبلغ ده هزار ریال دریافت می شود.

محمد یوسف بدری احمدی گفت : هزینه پارکینگ از خودروها از دقیقه ۱۸۰ الی ۲۴۰ مبلغ ده هزار ریال و همچنین از دقیقه ۲۴۱ تا ۳۰۰ مبلغ ده هزار ریال هزینه از خودروها بابت پارک در محدوده طرح مدیریت هوشمند پارکینگ حاشیه ای دریافت می شود.

هاشمی یکی از مغازه داران خیابان المهدی با اعتراض به اجرای طرح کارت پارک گفت : با اجرای طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای هیچ تغییری در روان سازی ترافیک خیابان های اصلی شهر نشده است و همچنان فضایی برای پارک خودروها وجود ندارد و اجرای این طرح کمکی به رفع مشکل ترافیک نکرده است و مردم هنوز برای پارک خودرو با مشکل مواجه هستند.

نظری دیگر شهروند تربت جامی گفت : شهر تربت جام با کمبود شدید پارکینگ مواجه است و خودروهای مستقر در این شهر بیش از ظرفیت آن است و مسئولان امر باید به فکر احداث پارکینگ های چند طبقه در سطح شهر باشند تا مشکلات ترافیک و پارکینگ مرتفع شود.

نیک روش دیگر شهروند گفت : اجرای طرح کارت پارک موجب شده است که مغازه داران خودروهای خود را درخیابان فرعی منتهی به مسیرهای اصلی پارک کنند و همه خیابان های فرعی مملو از پارک خودروهاست و با توجه به اینکه شهر بدون پارکینگ خودرو می باشد اجرای این طرح کمکی به روان سازی ترافیک نکرده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار