مسئول آموزش مؤسسه مجمع قاریان تبریز گفت: نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مسابقات شوق تلاوت خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حسنی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی شوق تلاوت ویژه نخبگان طرح ملی تلاوت از سوی مؤسسات قرآنی مجری طرح در استانهای خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، قزوین، مرکزی، مازندران، سیستان و بلوچستان برگزار شد که ٤٠٠ نخبه قرآنی با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: مرحله نیمه‏نهایی این مسابقات، ٢٧ بهمن ماه با رقابت ٦٠ نفر از برگزیدگان مرحله مقدماتی در جزیره کیش آغاز و ٢٩ بهمن ماه به پایان رسید که نفرات برتر این مرحله ١٨ لغایت ٢٤ اسفندماه در کربلای معلی به میزبانی دارالقرآن حرم حضرت ابوالفضل(ع) مرحله نهایی را برگزار می‏‌کنند.

حسنی عنوان کرد: از بین هفت نفر نمایندگان آذربایجان شرقی که به مرحله نیمه‏نهایی این مسابقات اعزام شده بودند، آقایان محمدرضا فقیهینیا در رشته تلاوت به سبک منشاوی، عرفان حسن‌زاده در رشته تلاوت به سبک منشاوی، محمدحسین نقیزاده در رشته تلاوت غیرتجویدی یا آزاد و امیرمهدی قربانی در رشته تلاوت به سبک مصطفی اسماعیل به مرحله نهایی راه یافتند.

 مسئول آموزش مؤسسه مجمع قاریان تبریز تأکید کرد: همچنین برگزیدگان نهایی این مسابقات، فروردین ماه ٩٥ با هدف تبلیغ قرآن و عترت عازم کشور هند یا عمان می‌شوند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.