در فاصله اندک باقیمانده تا شروع هفته پایانی لیگ دسته اول اخبار نگران کننده ای به گوش می رسد که همچنان سعی داریم با انتشار زمزمه های فساد از رخداد ان پیشگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که شب گذشته خبری در خروجی این خبرگذاری قرار گرفت و با واکنشهای بسیاری از علاقه مندان و دست اندر کاران لیگ دسته اول همراه شد، همچنان اخباری از ادامه تلاش مخفیانه برخی تیمها به گوش می رسد.
در یکی از اخرین ترفندهای خارج از زمینی، مربی تیم فوتسال پاژ مشهد با تماس تلفنی مشکوکی از یک باجه تلفن با پیش شماره تهران رو برو شده که فرد تماس گیرنده خود را به باشگاه شهرداری ساوه منصوب کرده و از مربی مشهدی خواسته که در هفته پایانی با تیم شهرداری رفتار دوستانه داشته باشند تا از رفتار خود پشیمان نشوند.
هادی پارسانژاد در این رابطه گفت: آن فرد ناشناس پس از پیشنهاد برخورد دوستانه گفت در صورتی که در این بازی عملکرد خوبی داشته باشید با سرنوشت بدی دچار می شوید و در میان تماشاگران افرادی اماده حمله به بازیکنان پاژ خواهند بود. وی با تشبیه ورزشگاه ساوه به شهرهای نکا و شهریار سعی در ایجاد ترس برای ما داشت تا در این رقابت حاضر نشویم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار