فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: در 11 ماهه سال جاری بیش از 700 هزار و 816 شهروند در سطح استان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حسن‌خانی در یازدهمین کمیسیون کیفی‌سازی و ساماندهی پلیس 110 ، اظهار داشت: در 11 ماهه سال‌جاری تاکنون بیش از 700 هزار و 816 شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته‌اند و از این تعداد، 52 درصد تماس‌ها منجر به عملیات پلیسی شده است که نشان از مشارکت پذیری مردم در ارتقاء امنیت پایدار دارد.

حسن‌خانی تأکید کرد: اعتماد مردم برای پلیس مهم است و بهترین راه جلب اعتماد مردم، پیگیری جدی خواسته‌های آنان است.

وی با تاکید بر ضرورت رسیدگی دقیق، سریع و صحیح به درخواست‌ها و مطالبات مردم افزود: کارکنان فرماندهی انتظامی استان باید با رسیدگی سریع و صحیح به درخواست‌های مراجعان، رضایت شهروندان را که یکی از اهداف و اولویت‌های ماموریتی در استان است، جلب کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در ادامه بیان کرد: پلیس 110 استان در سطح کشور وضعیت خوبی دارد بنابراین نباید به وضعیت موجود قانع بود و تلاش‌ها برای ارتقا وضعیت 110 باید افزایش یابد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.