سرپرست موقت تیم فوتبال استقلال بعد از مدت‌ها غیبت بالاخره در تمرین عصر امروز آبی پوشان حضور پیدا کرد.

مجیدی در تمرین استقلال آفتابی شد
به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تمرین آبی پوشان پایتخت عصر امروز در زمین شماره 2 مجموعه آزادی برگزار شد و یکی از اتفاقات تمرین امروز حضور و بازگشت مجیدی سرپرست موقت آبی پوشان به تمرین بود.

فرزاد مجیدی سرپرست موقت استقلال که طی روزهای گذشته حرف و حدیث‌های زیادی درباره نرفتن وی به تمرینات تیم مطرح شده بود بالاخره بعد از 10 روز غیبت در تمرین آبی ها آفتابی شد.

گفتنی است در بازی مقابل راه آهن نیز مجیدی به عنوان سرپرست بر روی نیمکت آبی‌ها حضور نداشت و محمد نوازی دستیار مظلومی وظیفه سرپرستی را بر عهده داشت.

 تمرین فردای آبی پوشان تعطیل شد

مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال به دلیل بیماری پدرش به تبریز سفر کرده و در تمرین امروز آبی پوشان غایب بود.
 
یک دوربین تلویزیونی به مناسب فرارسیدن سال نو با بازیکنان استقلال به گفتگوی نوروزی پرداخت.
 
محمدرضا خرسندنیا که در دیدار مقابل راه آهن موفق به گلزنی شده بود مورد استقبال هم بازی‌هایش قرار گرفت.
 
استقلالی‌ها ابتدا به مدت 10 دقیقه دور زمین دویدند و سپس به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول بازیکنانی بودند که در ترکیب اصلی قرار داشتند و زیر نظر مظلومی به ریکاوری پرداختند و گروه دوم بازیکنان ذخیره آبی پوشان بودند که زیر نظر مجید صالح به تمرینات تاکتیکی پرداختند.
 
روزبه چشمی، میلاد فخرالدینی و امین حاج محمدی به دلیل مصدومیت جدا از سایر بازیکنان به دور زمین دویدند.
 
جابر انصاری دیگر بازیکن آبی پوش که طی روزهای گذشته مصدوم شده بود زیر نظر مربی بدنساز به تمرینات اختصاصی پرداخت و خسرو حیدری به همراه بازیکنان به انجام تمرینات گروهی پرداخت.
 
فرزاد مجیدی در حین تمرین با مسئولان سازمان لیگ در خصوص اینکه چند بازیکن استقلال در دیدار مقابل راه آهن کارت زرد گرفته‌اند از آن‌ها استعلام گرفت و در نهایت چشمی در بازی مقابل پدیده محروم نیست و می‌تواند آبی پوشان را همراهی کند.
 
چند نفر به نمایندگی از یکی از برندهای لباس در محل تمرین استقلال حضور داشتند تا در خصوص همکاری با آبی پوشان به صحبت بپردازند.
 
تمرین یکشنبه استقلال با توجه به صلاح‌دید کادر فنی تعطیل شد و آبی‌ها از روز دوشنبه تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهند کرد.
 
نصراله عبدالهی در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت.
 
امید نورافکن مدافع جوان استقلال امروز با مظلومی به گفتگو پرداخت.
 
استقلال پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پدیده می‌رود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار