معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت گفت: بودجه فرهنگی دانشگاه‌ها رشد چشمگیری ندارد و من امیدوارم که فضا برای بسترسازی بهتر نشریات در بین دانشجویان علاقه‌مند ایجاد شود.

محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به فعالیت نشریات دانشجویی اظهار داشت: این جشنواره اولین دوره است که به صورت سراسری و متمرکز برگزار شد و سطح آن از نظر کیفی و کمی در حد قابل قبول از نظری هیئت داوران بود.

وی بیان کرد: در این دوره 25درصد برگزیدگان از دانشگاه‌های علوم پزشکی بوده و این مسئله وضعیت خوب نشریات دانشجویی را نشان می‌دهد.


وی گفت: بودجه فرهنگی دانشگاه‌ها رشد چشمگیری ندارد و من امیدوارم که فضا برای بسترسازی بهتر نشریات در بین دانشجویان علاقه‌مند ایجاد شود.

معاون فرهنگی وزارت بهداشت با بیان این که کمیته‌های نظارت مطابق مصوب شورای فرهنگی و آیین‌نامه بر نشریات دانشجویی را رصد می‌کنند، افزود: در دانشگاه‌ها نظارت بر نشریات دانشجویی به وسیله ناظرین انجام می‌شود و در وزارتخانه به وسیله کمیته‌های مرکزی نظارت به شکایات مربوطه به نشریات رسیدگی می‌شود.

فراهانی ادامه داد: برای این که اوضاع فرهنگی دانشگاه‌ها خوب شود باید به نشریات توجه ویژه‌ای شود و این حمایت جز با افزایش بودجه فرهنگی دانشگاه محقق نمی‌شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار