مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز گفت: ۲۴ ساعت پرحادثه برای آتش نشانان اهوازی رقم خورد و خودروهای آتش نشانی بارها برای انجام مهار برخی حوادث از ایستگاه های خود خارج شدند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مقصود حق شناس  اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته چندین حادثه توسط شهروندان به ستاد سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع داده شد.
 
وی افزود: در این حوادث ۶ مورد مربوط به حوادث خودرویی می شد که در اثر برخورد دو دستگاه خودرو پراید به یکدیگر راننده یکی از خودرو ها متواری شد و به دو نفر از سرنشینان آسیب وارد شد.
 
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ايمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: در میان این حوادث، یک دستگاه خودروی رانا به خودروی بنز ارتشی برخورد کرد که کاپوت رانا به دلیل شدت اصابت از خودرو جدا و به اتومبیل پشتی برخورد کرد. در این حادثه به سه سرنشین رانا و یک سرنشین از خودروی بنز آسیب وارد شد.
 
حق شناس بیان کرد: در یکی از حوادث نیز که در ورودی میدان میوه و تره بار رخ داد، خودروی سمند به دلیل عدم احتیاط در رانندگی به پایه برق برخورد کرد و به راننده آسیب وارد شد.
 
وی ادامه داد: در مورد دیگری یک دستگاه خودروی تانکر ولوو مخصوص حمل گازوئیل به درون کانال آب افتاد. این حادثه در ۲۰ کلیومتری پلیس راه اهواز به اندیمشک رخ داد.
 
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ايمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: در دو حادثه دیگر خودروی پژو ۴۰۵ به علت اتصالی در قسمت موتور اتومبیل دچار حریق شد اما به دلیل سرعت عمل آتش نشانان در اطفای حریق، خسارت فقط متوجه سیم کشی داخل کاپوت شد و حریق قبل از سرایت به قسمت بنزین رسان موتور، کنترل و خاموش شد.
 
حق شناس خبر داد: در گزارش آخر نیز خودروی ۲۰۶ به پیکان وانت برخورد کرد که در این حادثه راننده پیکان وانت صدمه دید.
 
وی یادآور شد: در تمامی گزارش ها آتش نشانان با میانگین زمانی چهار دقیقه در محل حادثه حاضر بودند و ضمن رعایت اصول ایمنی در جلوگیری از ایجاد و یا گسترش حریق با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد و نجات و همین طور با قطع برق خودروهای تصادفی، سرنشینان صدمه دیده را از خودرو ها خارج و به منظور مداوا به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ منتقل کردند.
 
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ايمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان در برخورد با چنین حوادثی قبل از ترک محل به منظور روان سازی عبور و مرور دیگر خودرو ها، خودرو های تصادفی را از مسیر تردد خارج می کنند.
 
حق شناس تاکید کرد: دلیل اکثر حوادث خودرویی گزارش شده عدم احتیاط در رانندگی و گاها خستگی اعلام شده بود. همچنین توصیه می شود به منظور جلوگیری از حوادث مربوط به آتش گرفتن خودرو از ناحیه موتور، رانندگان از انجام سرویس های ادواری و معاینات فنی غافل نشوند.


منبع:مهر
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
کاپوت رانا به دلیل شدت اصابت از خودرو جدا و به اتومبیل پشتی برخورد کرد
خدارو شکر ماشینای مملکتمون تمام یورو هارو کسب کردن دیگه احتیاجی به استانداردهای دیگه ندارن.
یه تصادف کاپوتو پرت کرده اونور خیابون
احتمالا راناش چینی بوده خخخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار