رییس بیمارستان گلستان اهواز بیان گفت: این بیمارستان در تعطیلات نوروز به صورت شبانه‌روزی فعال می باشد و تدابیر لازم برای ارائه خدمات مناسب به بیماران و مصدومان احتمالیِ حوادث رانندگی اتخاذ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اهواز؛ حمیدرضا آرتی گفت: مدیر کشیک، پزشک مسئول فنی اورژانس، متخصص طب اورژانس و سایر متخصصین، ناظران پرستاری و کارشناسان روانشناسی بالینی در همه شیفت‌های کاری نوروز در بیمارستان حضور خواهند داشت.

وی افزود: بیمارستان گلستان اهواز مرکز ارجاع بیماران بدحال و آسیب‌دیدگان مغزی و نخاعی است و به همین دلیل این مرکز در تعطیلات نوروز هم فعال می باشد و با آمادگی کامل بیماران را پذیرش می‌کند.

آرتی اظهار داشت: اورژانس بیمارستان گلستان به عنوان مجهزترین و بزرگ‌ترین اورژانس استان، از 6 بخش اورژانس حاد، جراحی، داخلی، کودکان، قلب و روان‌پزشکی تشکیل شده و در کلیه بخش‌ها، خدمات تخصصی به بیماران ارائه می‌شود. 

رییس بیمارستان گلستان اهواز اذعان کرد: در حال حاضر 1 دستگاه  M.R.I، 2 دستگاه سی.تی.اسکن، 6دستگاه رادیولوژی، 3 دستگاه شتاب‌دهنده خطی، 2 دستگاه آنژیوگرافی، 2 دستگاه اکوکاردیوگرافی، 1 دستگاه رادیو ایزوتوپ اسکن هسته‌ای و 1 دستگاه دانسیتومتری استخوان در بیمارستان موجود است که همگی در تعطیلات نوروز نیز فعال هستند.

وی به ارائه خدمات درمانی به مصدومان سوانح رانندگی و زائران مناطق عملیاتی به صورت رایگان اشاره و خاطرنشان کرد: واحدهای پاراکلینیکی مرتبط با اورژانس مانند آزمایشگاه نیز در تعطیلات فعال است و مراجعان واحدهای پرتودرمانی و شتاب‌دهنده، در تعطیلات هم می‌توانند از این خدمات استفاده نمایند. 

حمیدرضا آرتی همچنین به وجود 10 اتاق عمل جنرال شامل اتاق‌های عمل ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، ارولوژی و جراحی عروق، 4 اتاق عمل جراحی قلب و 3 اتاق عمل پیوند در این بیمارستان و خدمت رسانی به هم میهنان اشاره کرد. 

این مقام مسئول افزود: بیمارستان‌ها، دارای بیش ترین سطح خدمات‌رسانی در میان سازمان‌ها و نهادهای دیگر هستند و کادر درمانی بیمارستان گلستان، در روزهای تعطیل رسمی و روزهایی که حتی به دلیل شرایط ویژه جوی تمام ادارات و ارگان ها تعطیل هستند، به صورت شبانه روزی مشغول خدمت‌رسانی است. 

رییس بیمارستان گلستان اهواز اذعان کرد: با توجه به حجم بالای کار، خستگی و مشکلات مربوط به کمبود نیروی انسانی، از این عزیزان خواهشمندیم با ایجاد فضایی آرام، بستر خدمت‌رسانی مطلوب را بیش از پیش برای ما فراهم آورند و در صورت لزوم جهت انتقال هرگونه شکایت، انتقاد یا پیشنهاد از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره 300072016 و پست الکترونیکی به آدرس Golestanhospital@ajums.ac.ir اقدام نمایند. 


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.