نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با صدور پیامی رحلت آیت‌الله عباس واعظ طبسی نماینده ولی‌فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازلرستان، در پیام آیت الله سید احمد میرعمادی آمده است: ارتحال عالم جلیل القدر، روحانی مجاهد و صادق حضرت آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی سبب تاثر و تالم شد. این عالم فرزانه که از یاران صدیق حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بودند عمر پربرکت خود را در مبارزه با طاغوت و خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه در تولیت آستان پربرکت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) سپری کرد.

وی افزود: ایشان در طول سالیان متمادی از چهره‌های برجسته و موثر نظام اسلامی بودند که در جهت اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت و رهبری از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

در پیام آیت الله میرعمادی میرعمادی آمده است: اینجانب در گذشت این خادم آستان مقدس رضوی را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب، حوزه‌های علمیه و ملت شریف ایران، به ویژه به مردم متدین و ولایتمدار خراسان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض کرده، امیدوارم در جوار حضرت ثامن الائمه(ع) مورد عنایت و رحمت الهی و مشمول آمرزش و مغفرت خداوند متعال قرار بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.