پیکر عالم ربانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالحسین آیت اللهی از روحانیون برجسته استان فارس تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در مراسم تشییع آن مرحوم که صبح امروز در جهرم برگزار شد آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس و دیگر مسئولان محلی و مردم ولایتمدار و قدردان جهرم شرکت داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین آیت اللهی هفته گذشته به علت شدت بیماری قلبی و تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مطهری جهرم بستری‌ شده بود که دو روز پیش به ملکوت اعلی پیوست.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحسین آیت اللهی فرزند آیت‌الله سید علی‌اکبر آیت‌اللهی (آقا علی) و فرزندزاده مجاهد نستوه آیت‌الله سید عبدالحسین نجفی لاری از رهبران مشروطه در جنوب کشور بود که سالیان بسیار در خدمت به‌ نظام و هدایت و روشنگری مردم تلاش کرد.
این عالم بزرگوار در محضر اساتیدی همچون امام خمینی(ره)، امام موسی صدر، آیت‌الله محقق داماد، آیت‌الله مشکینی به کسب علوم و فرایض دینی پرداخت و مبارزات مجاهدانه علیه رژیم شاه و پرداختن به امور عام‌المنفعه از خدمات شایان آیت‌الله آیت‎اللهی است.
آن مرحوم در سال 1310 شمسی در شهر جهرم متولد و در بیت علم و تقوا زیر نظر پدر بزرگوارش آیت‌الله سید علی‌اکبر آیت‌الهی پرورش یافت.
آن عالم جلیل القدر سال‌ها منشأ خدمات ارزنده دینی و اجتماعی در جهرم و استان فارس بود.
مراسم ترحیم حجت الاسلام والمسلمین آیت اللهی هم ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در بقعه جد بزرگوارش آیت الله نجفی لاری در جهرم برگزار می شود.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار