رئيس هيئت مديره و مدير عامل شرکت آب منطقه ای از عضويت 500 نفر در کمپين ما قدر آب را می دانيم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ امامی گفت: با وجود 3 روز از شروع به توزيع فرم عضويت در کمپين وتبليغات نا کافی حدود 500نفر اعلام آمادگی و همکاری نموده اند .

وی افزود: مهلت ثبت نام در این کمپین، از دهم اسفند ماه جاری شروع و با توجه به چشم انداز آينده عضويت حداکثر هم استانيها به پايان می رسد.

وی گفت:افراد جهت ثبت نام در کمپين، به دفتر کانون پيام رسانان نوين در خيابان پاسداران حاشيه ميدان جانباز يا سازمان دانش آموزی و روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی مراجعه کنند.

رئيس هيئت مديره و مدير عامل شرکت آب منطقه ای اظهار کرد :به طور کلی تمامی اقشار جامعه خواهان عضويت هستند و در تمامی سنين و مشاغل از قبيل دانش آموزان ،دانشجويان ومعلم ها وبخصوص بانوان خانه داراستقبال خوبی داشته اند.

امامی تصریح کرد:هدف از فرم عضويت این کمپین، بسط گسترش فرهنگ صرفه جويی در آب تبديل شدن به يک بسيج همگانی ،ارتباط با تمامی آحاد جامعه هدف می باشد.

وی با بيان اينکه فرم عضويت در این کمپین، مخصوص تمامی افراد جامعه است،خاطرنشان کرد:کميته هايی تحت عنوان کمیته فرهنگی ،اجتماعی ، اطلاع رسانی ،هنری و ورزشی پيش بينی شده است،که در مرحله بعد سازمان مردم نهاد تحت عنوان ياوران آب با حضور تمامی افراد ثبت نام شده تشکيل می شود.

وی اولین هدف از این کمپین را همراهی مردم در خصوص بحران آب و کمک به اهداف شرکت آب منطقه ای در خصوص صرفه جویی و فرهنگ سازی در رابطه با مصرف بهینه آب،کشت جایگزین،صرفه جویی آب کشاورزی و از همه مهمتر حضور تمامی اقشار جامعه در مدیریت مصرف آب و حفظ منابع آبی استان و مشارکت در مدیریت بحران آب اعلام کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.