بیست و یکمین جشنواره گل و گیاه، ماهی‌های زینتی و مشاغل خانگی اصفهان در محل دائمی بازار گل و گیاه آغاز به به‌کار کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مديرعامل سازمان میادین وساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این جشنواره نمایندگان تولیدکننده و پرورش‌دهندگان گل و گیاه از 15 استان‌ کشور حضور دارند .

اصغر کشاورز تأكيد کرد: در سال‌هاي اخير و به واسطه برگزاری جشنواره‌های متعدد در بازار گل و گیاه اصفهان و آشنایی بیشتر شهروندان به گل و گیاه و صنایع وابسته به آن شاهد تحولاتي مثبت در صنعت گل وگياه استان و انسجام بيشتر توليدكنندگان بومی و کشوری در ارتقاي كيفيت توليدات خود بوده‌ايم.

مديرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از نقاط برجسته این جشنواره حضور تولیدکنندگان ماهی‌های زینتی و همچنین تولیدکنندگان مشاغل خانگی است که عموماً زنان سرپرست خانوار هستند.

وی ادامه داد: در این جشنواره با 154 غرفه انواع گل‌های شاخه بریده و آپارتمانی، کاکتوس، درختان و درختچه‌های مثمر و غیر مثمر، گل‌های فصلی، بذر و انواع گلدان‌های سفالی و پلاستیکی عرضه شده است .

گفتنی است؛ جشنواره بیست و یکم که در محل بازار گل و گیاه شهرداری اصفهان واقع در خیابان جی، خیابان همدانیان برگزار می‌شود از 8 اسفندماه تا 29 اسفندماه از ساعت 8 الی 12 و 14 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.


انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.