سرمربی موقت ملوان گفت: مقابل پدیده خوبی بازی کردیم و تیم حریف را به خوبی تحت فشار قرار دادیم اما در ضربات آخر بدشانس بودیم.

قدیر بحری: باختمان به سبب بدشانسی بودقدیر بحری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص عملکرد تیمش مقابل پدیده گفت: بازی خوبی ارائه کردیم در زدن ضربه های آخر بدشانس بودیم شاید بتوان گفت 60 درصد بازی در اختیار ما بود و تیم حریف کاملا دفاعی عمل می کرد به هر صورت فوتبال همین است و در آن هر چیزی امکان دارد، ممکن استن در بازی تیمی حمله کند اما ببازد و تیمی دفاع کند و برنده باشد، حریف هم عملکرد خوبی داشت و به آنها تبریک می گویم.
 
سرمربی موقت ملوان در خصوص داوری هم عنوان کرد:داوری فوق العاده بود،‌داور هم داور جوانی بود و به خوبی بازی را کنترل کرد.
 
قدیر بحری در خصوص بازی ملوان مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد:همه بازی‌هایی که داریم برای مشکل است و ما محکوم هستیم که در همه بازی ها پیروزی باشیم حتی در مشهد هم برای پیروزی حضور داشتیم، حالا دیگر کسب تساوی و به دست آوردن یک امتیاز هم برای ما کم است و ما باید تلاش کنیم تا همواره پیروز باشیم.
 
وی در ادامه در خصوص عملکرد پژمان نوری و مازیار زارع اظهار داشت: باور کنید در تمام مدتی که در ملوان حضور داشتم هیچ گاه این بازیکنان را مانند حالا سر حال و شاداب ندیدم، عملکرد بازیکنان فوق العاده است و تمرینات مناسبی را انجام می دهند و با این وجود من شرمنده آنها هستم.
 
قدیر بحری در خصوص مسئله پاداش که به تازگی مطرح شده است گفت:پیش از بازی مقابل پدیده مشهد مدیریت باشگاه با من تماس گرفت و گفت که اگر در مقابل پدیده پیروز شوید 50 میلیون به کل تیم پاداش میدهیم همچنین اگر این روند ادامه پیدا کند پاداش ها را دو برابر میکنیم.
 
سرمربی موقت انزلی چی‌ها در پایان و در خصوص شایعه سرمربیگری‌اش در ملوان تا پایان فصل عنوان کرد: در جریان این ماجرا نیستم و اصلا چنین موضوعی در فکر من نیست، تنها چیزی که اهمیت دارد ملوان است و اگر هم امروز کسی به عنوان سرمربی به انزلی بیاید من باز هم در کنار تیم به هر صورت که است کمک می کنم باز هم می گویم مهم ملوان است و مسئله دیگری اهمیت ندارد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بحری ، ملوان ، پدیده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار