مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از تحقق ۴۳ درصد اعتبارات استانی طرح مجتمع توانبخشی ایثارگران و جانبازان این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازلرستان، روشنی با اشاره به طرح مجتع توانبخشی و فرهنگی جانبازان و ایثارگران لرستان گفت: تا کنون ۴۳.۳ درصد اعتبارات استانی این طرح تحقق یافته است.

وی افزود: همچنین ۵۹.۷ درصد اعتبارات ملی این مجتمع توانبخشی تا کنون تخصیص یافته است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه تا کنون ۱۶ میلیارد ریال از اعتبارات استانی و ۱۴ میلیارد ریال از اعتبارات ملی این مجتمع توانبخشی تخصیص یافته است گفت: هم اکنون این طرح به استثنا هتلینگ و بخش رفاهی آن دارای پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی است.

روشنی افزود: در مجموع این طرح دارای پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی این مجتمع توانبخشی تحقق نیافته است افزود: همچنین یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی این مجتمع باقی مانده ک هنوز تخصیص نیافته است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه این مجتمع توانبخشی سه میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز می خواهد گفت: در این راستان با بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرکز رایزنی هایی صورت گرفته که این میزان اعتبار پرداخت شود.

روشنی ابراز امیدواری کرد که مجتمع توانبخشی و فرهنگی جانبازان و ایثارگران لرستان در سه ماه نخست سال آینده افتتاح شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.