پیش گشایی پرونده احتمالی یک تبانی/ رد پای مربی سرشناس در زد و بند لیگ یک فوتسال

در حالی که یک هفته به پایان مسابقات لیگ دسته اول باقی مانده اثراتی از حضور پنهانی یک مربی پرحاشیه در اتفاقات پشت پرده لیگ یک به چشم می خورد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  هفته چهاردهم لیگ دسته اول روز دوشنبه با برگزاری هشت دیدار پیگیری می شود و شش تیم خوب این رقابتها برای کسب سه سهمیه باقی مانده تلاش می کنند. در گروه الف رقابت سن ایچ، پاس و اتلیه طهران برای یک سهمیه دیدنی است و دانشگاه ازاد، زاگرس اهوار و شهرداری ساوه برای دو سهمیه گروه ب می جنگند.
نزدیکی قوای تیمها رقابت را در هفته پایانی به اوج حساسیت رسانیده است.
در گروه الف با توجه به فاصله تفاضل گل زیاد بین تیم ها احتمال رخ دادن تبانی کمتر بوده و اگر اتفاقی خارج از زمین رقم بخورد باید با اختلاف گل زیاد رخ دهد که اشکار ساختن ان برای کارشناسان آسان خواد بود.

اوضاع گروه ب هم پیچیدگی های خاص خود را دارد و رقابت نزدیک سه تیم متمول که واقعا شایسته هم بوده اند کار را به انجا رسانده که هر سه تیم در تلاشند از هر راهی شده به لیگ برتر صعود کنند که این نکته شنیده های رسمی و غیر رسمی زیادی را گوش به گوش در محافل می گرداند.
شنیده ها حاکی از ان است که یک مربی سرشناس سابق در لیگ برتر که خود سابقه حضور در تبانی را دارد با قول حضور در یکی از این شش تیم به عنوان سرمربی در فصل اینده به تیم موردنظر مشاوره می دهد و اتفاقا در نیم فصل هم به جذب بازیکن برای این تیم کمک کرده است و حالا در این برهه حساس با استفاده از ارتباطات قوی خود به دنبال نتیجه گرفتن تیم مورد نظر در مسابقات است. از پیشنهاد برای عدم حضور یک تیم در بازی، پیشنهاد پاداش برای تیم دیگر بابت برد رقیب در بازی همزمان و وعده و وعید برای همکاری در فصل اینده در لیگ برتر به مربی تیم رقیب از جمله کارهایی است که از منابع به گوش می رسد.

ما همچون همیشه پیگیر این اتفاقات خواهد بود و امیدواریم برای تکذیب این خبر هم که شده در این فصل شاهد اتفاقات ناخوشایند نباشیم.
در این باب کمیته فوتسال وظیفه دارد با به کار گیری برنامه هایی به حفظ اخلاق و انتخاب تیم شایسته کمک کند. استفاده از ناظران ویژه در هر شش بازی و نظارت و دقت بسیار ریزبینانه، شروع همزمان بازی ها، تاکید قاطع بر حضور تمامی رقیبان با توجه به نقش گلهای زده در جایگاه تیمها و برخورد قاطع با اتفاقات احتمالی می تواند کمترین وظایف کمیته فوتسال در هفته پایانی باشد. از سوی دیگر با دقت بر شنیده ها و مجازات کردن مجرمین حتی پیش از رخ دادن اتفاقات می توان این حرفهای در گوشی که در هفته گذشته نقل محافل شده را رفع و رجوع نمود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
تمام فوتبال زد وبند فساد بی تربیتی اعتیاد وخیانت است
آخرین اخبار