مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری تبریز، نیاز مبرم به حضور در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عمادی افزود: بخش عمده‌ای از فرصت‌های گردشگری، از رهگذر حضور در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی حاصل می‌شود؛ از این رو شرکت در نمایشگاه‌های صنعتی و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌تواند تامین کننده این ایده باشد.

وی با بیان این‌که تبریز به واسطه جایگاه تمدنی خود، در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، صنایع دستی، مواد غذایی و ... صاحب‌نام است، اظهار داشت: حضور فعال در نمایشگاه‌های تخصصی هر یک از این بخش‌ها، هم‌راستا با دستاوردهای گردشگری بوده و در کنار رشد  اقتصاد شهری، می‌تواند به تقویت تعامل تبریز با شهرهای مهم جهان کمک کند.

وی با اشاره به حضور موثر شهرداری تبریز در نمایشگاه‌های خارجی اظهار داشت: توسعه دیپلماسی شهری، با تکیه بر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های اجتماعی می‌تواند در خدمت اهداف توسعه شهر باشد؛ متاسفانه غفلت از این امر در دوره‌های پیشین موجب شده بود، جایگاه مهم حوزه گردشگری در تبریز، آن‌گونه  که باید و شاید، مطرح نباشد، با این حال، حرکت‌های اخیر در این حوزه بسیار نویدبخش و درخشان است.

 مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز در عین حال اظهار داشت: شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، باید به صورت متقابل، فرصت‌های میزبانی نمایشگاه‌های بزرگ و تخصصی را نیز برای شهر فراهم کند.

عمادی با اشاره به حضور تبریز در در نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته کیش اظهار داشت: با توجه به موقعیت خاص جزیره کیش و ارتباطات خاص این منطقه آزاد، حضور در نمایشگاه گردشگری کیش، می‌تواند فرصت مهم تبریز در پیگیری اهداف 2018 باشد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.