مدیرعامل باشگاه استقلال صدرنشینی این تیم با نیمی از نفرات اصلی اش را نتیجه ارزشمندی می داند.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازي امروز تيمش مقابل راه اهن اظهار داشت: هر دو تيم بازی خوبی را به نمايش گذاشتند و جا دارد به تيم راه آهن هم به خاطر بازی خوبشان تبريک بگويم، همچنين از كادرفنی و يكايک بازيكنان كه با كار گروهی خود بازي زيبايی را به نمايش گذاشتند قدر دانی كنم .
 
وي ادامه داد: واقعا بايد بگويم از عملكرد تيمم راضي هستم چرا كه با نيمي از نفرات اصلی دوباره صدر نشين شديم و تمامی اعضای تيم برای صدرنشينی مجدد زحمت كشيدند و با انگيزه ای كه بازيكنان داشتند توانستيم پيروز ميدان شويم و صدر را از آن خود كنيم.
 
افشارزاده در پاسخ به این پرسش که از بازی کدام بازیکن استقلال بیشتر راضی بودید؟ توضیح داد: همه بچه ها خوب بودند و با همه وجود بازی کردند. این برد را مدیون تیزهوشی و تجربه سجاد شهباززاده ،رحمتی ،چشمی ،خرسند نيا و ديگر بازيكنان حاضر در زمين بازی هستيم و اميدوارم بازيكنان در دیدارهای بعدی هم عملکرد موفقی داشته باشند .
 
درست است که سه بازی سخت مقابل پدیده، استقلال خوزستان و سپاهان پیش رو داریم اما بازگشت نفرات اصلی استقلال و همراهی خوب هواداران باعث می شود امتیازات لازم را از این سه دیدار حیاتی بگیریم.
 
وی درباره عادل شیحی گفت: شیحی بدشانس بود وگرنه در بدو ورودش دومین گل استقلال را به ثمر می رساند. به هرحال در دقایقی که به میدان رفت او را بازیکنی تکنیکی، خوشفکر و قدر دیدم. بدون شک عادل پس از هماهنگی با دیگر بازیکنان تیم، بدل به مهره ای قابل اتکا در میانه میدان خواهد شد.
 
مدير عامل باشگاه استقلال در پايان از حضور بي شمار هواداران ابي پوش در بازي امروز تشكر كرد و گفت: حضور پر شور اين هواداران در ورزشگاه باعث بالا رفتن انگيزه بازيكنان می شود و بدون شک با تماشاگران خود هر تيمی را شكست مي دهيم ،هواداران استقلال نشان دادند هیچگاه تیمشان را تنها نمی گذارند و همانطور که دیدید آنها تا لحظه آخر استقلال را حمایت کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار