امام جمعه موقت جیرفت در خطبه های نماز جمعه شهر جیرفت ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در هفتم اسفندماه، گفت: پس از انتخابات رقابت ها به رفاقت ها تبدیل شود تا بتوان درسایه اتحاد و همبستگی توسعه شهرستان را در همه ی زمینه ها رقم زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام امین کمالی افزود :این حضور مانور وحدت حول محور ولایت بود و به دشمنان ثابت کردیم که در مسیر ولایت حرکت می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: حضور حماسه ای مردم در هفتم اسفندماه مانور عملی بصیرت بود لذا بصیرت مردم باعث حضور آنها در صحنه انتخابات شد.
خطیب جمعه جیرفت با اشاره به حضور 62 درصدی ملت ایران در انتخابات، گفت: در دنیای غرب که ادعای دموکراسی دارد این میزان مشارکت وجود ندارد.
وی به حرکت زیبای مردم با انتخاب نامزدهای اصلح در انتخابات اشاره کرد، گفت: تمام دنیا آمده بودند تا در مرکز تصمیم گیری نظام دخالت کنند که به لطف پروردگار این نقشه شوم آنها محقق نشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش دشمن برای کم کردن دایره نفوذ ایران در دنیا اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن با تقویت داعش و راه اندازی جنگ نیابتی از طریق عربستان با کشور یمن دنبال کوچک کردن دایره نفوذ کشور ایران است.
خطیب جمعه جیرفت اظهار کرد: تصمیم جدید شورای همکاری خلیج فارس در زمینه معرفی گروه حزب الله بعنوان تروریسم، حرکتی روشن و هم پیمانی با آمریکا و اسراییل است.
وی بیان کرد: دشمن در زمینه تحریم ها موفق نشد لذا از طریق نفوذ در کشور راهبرد جدید خود را اتخاذ کرده که مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.
حجت الاسلام کمالی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن سال 1395 اشاره و گفت: باتوجه به ظرفیت های تاریخی و گردشگری این منطقه از اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان درخواست تهیه و توزیع بروشور مناطق مختلف تاریخی و گردشی شهرستان جیرفت را به میهمانان نوروزی داشته باشند.
وی افزود: باتوجه به خاموشی سیستم روشنایی بزرگراه ورودی جیرفت حدفاصل پلیس راه تا میدان امام حسین(ع) مسئولان راه و شهرسازی و شهرداری جیرفت نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: انتخابات ، رفاقت ، رقابت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار