نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان با قدردانی از حضورگسترده مردم در پای صندوق های رای گفت :پیروز واقعی انتخابات ملت همیشه در صحنه ایرانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛آیت الله خاتمی افزود: حضور باشکوه مردم در انتخابات نشانه وفاداری مردم نسبت به نظام و آرمان های امام و شهدا و ولایت است.

وی همچنین با قدردانی از برگزار کنندگان انتخابات گفت: تشکر ویژه ای از رسانه ملی داریم که نقش قابل توجهی در برگزاری انتخابات 7 اسفند و حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای داشت .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه حمایت از سوریه و لبنان و فلسطین یک وظیفه است گفت: یکی از دلایل حمایت نظام اسلامی از مردم سوریه، ارتقای عمق استراتژیک ایران در کشورهای سوریه، عراق، لبنان و فلسطین است.

وی با اشاره به اینکه خا کریز اول ایران در مبارزه با استکبار این کشورها هستند اضافه کرد :با حضور جوانان مبارز جمهوری اسلامی در عراق و سوریه تاکتیک دفاع ایران از این کشورها آغاز شده است

آیت الله خاتمی با انتقاد از کشور عربستان به هم پیمانی این کشور با اسرائیل غاصب برای حمله به سوریه اشاره کرد و گفت: عربستان نه دوست دار مردم عرب، نه خیر خواه مسلمانان و نه دلسوز مردم مظلوم فلسطین است و همه این اقدامات آخرین تلاش دشمنان برای حفظ اسرائیل هست.

وی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد در 14 اسفند گفت: در استان زنجان روح نیکوکاری و انفاق مثل عزاداریهای ان پر شکوه است.

خطیب نماز جمعه زنجان بر لزوم توسعه روح انفاق و نیکوکاری در جامعه تاکید کرد.

آیت الله خاتمی با اشاره به 15 اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی افزود: مراتع و جنگلها ثروت ملی ما محسوب می شوند و باید  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به 20 اسفند روز ملی راهیان نور اشاره کرد و این سفر را بهترین وسیله برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و آشنایی نسل امروز با ارمانهای شهدا عنوان کرد.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: پیروز ، انتخابات ، ملت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.