مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با اشاره به حمایت از استعدادهای برتر شاهد و ایثارگر از اجرای طرح «همیار دانشجو» خبر داد.

دکتر رحیمی مدیر کل امور دانشجویی شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به مراسم تجلیل از دانشجویان ممتاز دوره دکتری شاهد و ایثارگر اظهار داشت:یکی از اولویت‌های ما در وزارت بهداشت تجلیل و حمایت‌ از دانشجویان شاهد و ایثارگر این وزارتخانه است و همواره سعی شده که در موضوعات علمی، پژوهشی برای این عزیزان دوره‌های آموزشی مختلفی برگزار شود.

وی بیان کرد: طبق آمار گرفته شده، بسیاری از دانشجویان شاهد و ایثارگر جزو ممتازین دانشگاهها هستند که این برنامه با هماهنگی بنیاد شهید در مقطع دکتری از این عزیزان تجلیل می‌شود تا ان‌شالله راهی برای دیگران باز شود تا با حمایت بیشتر از این فرزندان زمینه ظهور استعدادهایشان صورت پذیرد. 

رحیمی همچنین از برنامه ریزی برای طرح «همیار دانشجو» خبر داد و گفت: برای اینکه بتوانیم از پتانسیل دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر استفاده کنیم، برنامه ریزی شده است که این دانشجویان به عنوان «همیار دانشجو» سایر دانشجویان شاهد و ایثارگر را همراهی کنند. 

وی ادامه داد: در سال 95، اساسنامه ویژه دانشجویان برتر با هدف کمکهای مادی، معنوی نگارش می‌شود و قرار است از 630 نفر از دانشجویان دانشکده‌های علوم پزشکی شاهد و ایثارگر تجلیل به عمل آید.

رحیمی ابراز داشت: قرار است در سال 95 ارزیابی هسته‌های آموزشی و نظارت بر آنها در سطح کلانی برگزار شود و سپس طبق آیین نامه‌ ابلاغی وزارت بهداشت است. 

وی در پایان گفت: برای بورس دانشجویان شاهد و ایثارگر و جذب در هیئت علمی دانشگاه‌ها اقدامات خوبی در حال انجام است و وزارت بهداشت همکاری بسیار خوبی در زمینه بورس دانشجویان شاهد و ایثارگر با ما دارند.


انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار