معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: معرفی مناطق گردشگری کمتر شناخته شده در اولویت اصلی سازمان میراث فرهنگی کشور قرار گرفته است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا مرادی بیستونی گفت: بر همین اساس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کل کشور را به چند قطب تقسیم کرده تا با همکاری یکدیگر برنامه‌هایی را در راستای مناطق کمترشناخته شده خود پیش ببرند.

مرادی بیستونی تصریح کرد: یکی از این قطب‌های کشور، قطب غرب کشور با محوریت استان کرمانشاه است که در این قطب استانهای ایلام، کردستان، همدان و مرکزی نیز حضور دارند. 

وی اظهارکرد: در کل کشور مناطقی وجود دارند که بسیار زیبا، شگفت‌انگیز و تحسین برانگیز هستند اما به هر دلیل تاکنون برای عامه مردم ناشناخته مانده‌اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تاکید کرد: این وظیفه ماست که به عنوان متولی حوزه گردشگری به معرفی مطلوب این مناطق برای عموم مردم بپردازیم. 
مرادی بیستونی تاکید کرد: همچنین نیاز است که شرایط را برای ایجاد برخی زیرساخت های اولیه توسعه گردشگری در این مناطق کمتر شناخته شده فراهم کنیم.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: اداره کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور در نظر دارد اطلاعات این مناطق را گردآوری و در قالب بروشورها و نقشه‌هایی چاپ کرده و به صورت گسترده در سطح کشور توزیع کند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: میراث ، فرهنگی ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.