خوزستان از ۱۵ اسفند تا پایان فروردین ۹۵ به کاروان های راهیان نور خدمات ارائه می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: این اداره کل به خصوص در شهرهای آبادان و خرمشهر برای استقبال و میزبانی از کاروان های راهیان نور آمادگی دارد.

عبدالنبی سواعدی افزود: ظرفیت اسکان در استان هر ساله افزایش می یابد و امسال به حد خوبی رسیده است.

وی با بیان اینکه امسال تنها در خرمشهر چهار محل اسکان با ظرفیت ۳۵۰ نفر در هر دوره مهیا است، گفت: ظرفیت آبادان در اختیار حوزه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قرار خواهد گرفت و پایگاه مقداد حدود ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان افزود: در سال ۹۴ بالغ بر شش میلیون نفر ساعت در بخش دولتی و ۱۰ میلیون نفر ساعت در بخش خصوصی آموزش دیدند.

سواعدی، آموزش با هدف تقویت قشر آسیب پذیر جامعه را از اقدامات فنی و حرفه ای در خوزستان برشمرد و گفت: ارائه آموزش به اقشار آسیب پذیر در قالب انعقاد تفاهمنامه با سازمان های بهزیستی، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) سازمان زندان ها و ندامتگاه ها از جمله برنامه های اجرا شده توسط فنی و حرفه ای بود

وی افزود: با توجه به اولویت منطقه و با اشاره به شرایط پساتحریم و ایجاد کارهای جدید و متنوع به جوانان توصیه می کنم تا خود را متناسب با شرایط فعلی ندانسته و در پی آموزش مهارت های جدید و بیشتر باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.