پیشکسوت فوتبال اصفهان به تحلیل از عملکرد ذوب آهن و سپاهان در دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا پرداخت .

حسین چرخابی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت : حریف ذوب آهن حریف بسیار قدرتمند و خوبی بود و ذوب آهن در این مرحله با تیمی بازی می کرد که فوتبال خوب بازی می کند و با کنترل توپ با پاس های کنترل شده سعی بر تسلط روی بازی داشت .

وی افزود : در بازی رفت بازیکنان ذوب آهن با تمام توان به میدان رفتند و توانستند یکی از بهترین تیم های لیگ قطر را شکست دهند. اما در بازی برگشت ذوب آهن با مشکلاتی که در طول هفته با آن ها مواجه بود احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بود و با نفرات کم تری حملات خود را انجام می داد .

وی در مورد بازیکنان تاثیر گذار تیم لخویا گفت : این تیم بر خلاف سایر تیم های حاشیه خلیج فرس از دروازه بان توانمندی استفاده می کرد و هچنین در فاز تهاجمی از چهار بازیکنان سرعتی و گران قیمت اروپایی استفاده می کرد که این امر موجب تسلط آن ها بر روی توپ در میانه زمین شده بود

چرخابی در مورد عملکرد سپاهان در دوبازی اول لیگ قهرمانان تصریح کرد : با توجه به فشار ها یی که روی بازیکنان و کادر فنی سپاهان قبل از بازی رفت با النصر و هچنین اظهار نظر نادرست عربستانی ها در مورد نا امنی در ایران ، سپاهان بازی خوبی به نمایش گذاشت و حتی یک فرصت نصفه و نیمه هم به النصری ها نداد .

وی افزود : در طول مسابقه سپاهان در تمام نقاط زمین بر توپ احاطه داشت و گل های فنی و زیبایی به ثمر رساند .

اما در بازی برگشت بازیکنان سپاهان نصف دوندگی بازی رفت را انجام ندادند و این امر به ریکاوری نامناسب این تیم در طول هفته بر می گردد . اماراتی ها از این ضعف بدنی استفاده کردند و توانستند باخت در اصفهان را جبران کنند .

چرخابی در مورد مشکلات خط دفاعی سپاهان گفت : در این بازی ها هم شاهد ضعف دفاع سپاهان بودیم و عدم حفظ فاصله بین هافبک ها با خط دفاعی این تیم و همچنین یارگیری ضعیف بازیکنان این تیم باعث شکست سپاهان در این دیدار شد.

وی در مورد تعویض های استیماچ در این دیدار افزود : به نظر من در کنار محرم نویدکیا حضور یک بازیکن مکمل الزامی است . آقای استیماچ می توانست با جایگزینی موسایف به جای محرم نویدکیا و بازی گرفتن خلعتبری در کنار محرم و تبدیل سیستم سپاهان به 2-2-4 لوزی استفاده مثمر ثمر را از وجود نویدکیا در زمین بکند .

کارشناس فوتبال اصفهان در مورد تعویض سرمربی در این مقطع فصل گفت : پیشنهاد بنده این است که سپاهان یک مدیر فوتبالی انتخاب کند که نظر محمود یاوری است .

این امر می تواند حواشی کنار تیم مانند قهر بازیکنان و مسائل انظباطی را تا حدود زیادی کاهش دهد .  




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار