فرمانده انتظامي استان گفت: مستند سازي يکي از مهمترين اقدامات در بهبود راندمان كاري،سهولت تحليل عملکرد و ثمربخش شدن نتيجه كار پليس است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس ، سردار بنی اسدی گفت:حفظ شأن و جايگاه پليس در ميان اقشار مختلف مردم از طريق رعايت نظم و انضباط خصوصاً وضعيت ظاهري انجام مي شود.

وي افزود: البته از اهميت رعايت شئونات اسلامي هم نبايد غافل شد چرا که اگر کسي خودش شئونات را رعايت نکند نمي تواند از ديگران انتظار همکاري داشته باشد.

فرمانده انتظامي استان تصريح کرد: تکليف شرعي ما اين است که نسبت به مشکلات يکديگر بي تفاوت نباشيم و بر هيمن اساس اگر شخصي از پرسنل کلانتري دچار مشکلي مي شود ديگران بايد در ابتدا به کمک او بشتابند نه اين که وي را تخريب کنند و اين يکي از اصول صيانت است.

وي تاکید کرد: کارهاي انتظامي را با احساس مسئوليت و وجدان کاري و جديت انجام دهيد و بدانيد اگر اين گونه نباشد پيشرفتي حاصل نمي شود و تنها روزمرگي خواهد بود.

سردار بني اسدي فر با اشاره به اهميت مستندسازي در اقدامات پلیسی خاطرنشان کرد:از انجام مستندسازي ها غافل نشويد ضمن اينکه وجود يک سيستم اشراف اطلاعاتي نقش بسزايي در پيشگيري از جرائم و همچنين شناسايي و دستگيري مجرمان و توفيق شما خواهد داشت.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار