با هدف گسترش خدمات و اجراي طرحهاي تحقيقاتي، آزمايشگاه پردازش و آناليز تصاوير پزشکي دانشکده پزشکي دانشگاه علوم پزشکي مشهد به بهره برداري رسيد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رييس دانشگاه علوم پزشکي مشهد در مراسم بهره برداری از این آزمایشگاه گفت: توجه به بحث آموزش و پژوهش از مهمترين وظايف اعضاي هيات علمي در محيط دانشگاه است و ايجاد اين مراکز مي تواند نقش موثري در گسترش زمينه هاي تحقيقات و آموزش داشته باشد.

دکتر مهرابي بهار با بيان اينکه هر چند حوزه درمان به دليل برخورد با مردم، بيشتر مورد توجه است خاطر نشان کرد:‌به طور حتم توجه به حوزه هاي آموزش و پژوهش و تربيت نيروهاي کارآمد و توانمند مي توان به حوزه درمان نيز به نحو مطلوب تري پرداخت.

مدير گروه فيزيک پزشکي دانشگاه علوم پزشکي مشهد هم با قدرداني از حمايتهاي انجام شده اظهار داشت: اين آزمايشگاه به منظور استفاده دقيق و صحيح از تصاوير راديوگرافي و راديولوژي که در بخش هاي مختلف دريافت مي شود راه اندازي شده است.

دکتر محمد تقي بحريني با بيان اينکه در آزمايشگاه در زمينه پردازش تصاوير تشخيصي در زمينه تحقيقات و طرحهاي پژوهشي مورد استفاده قرار مي گيرد خاطر نشان کرد: ايجاد اين آزمايشگاه نقش موثري در ارتقاء خدمات به بيماران در تشخيص بيماري ها خواهد داشت.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.