دیوار دفاعی شجاع خلیل زاده بهترین عملکرد آسیایی مازندرانی های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در شب دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم های اصفهانی ناکام ماندند و تراکتور سازی پیروز شد تا بازیکنان مازندرانی که در ترکیب این ۳ تیم به میدان رفتند، اوضاع و احوال متفاوتی داشته باشند.

تراکتور سازی تبریز همچون بازی اول تیم الجزیره امارات را برد تا تنها تیم ۶ امتیازی ایرانی لیگ قهرمانان آسیا باشد و شجاع خلیل زاده نگذاشت تا مثل بازی اول توپی از دروازه تبریزی ها عبور کند و بدین ترتیب تنها موفق مازندرانی ها در لیگ قهرمانان باشد.

اما در ترکیب سپاهانی ها نه محمد رضا خلعتبری خوب کار کرد و نه شهاب گردان و در شکست دو به صفر مقابل النصر دبی شرکت داشتند و رحمان احمدی هم روی نیمکت نصف جهانی ها بود.

در قطر هم ذوب آهن با لخویا بدون گل متوقف شد که محمد نژاد مهدی در دفاع خوب بود او حتی یک فرصت تک به تک گیر آورد که به بیرون زد. مهرداد قنبری که کلا مصدوم است و تیم ذوب را همراهی نمی کند و دانیال اسماعیلی فر هم دقایقی اندک به میدان می رود.

در شب دوم لیگ قهرمانان آسیا، چهار بازیکن مازندرانی بطور کامل در زمین بودند و سه تیم ایرانی که در این رقابت ها با ستارگان مازندرانی حضور داشتند چهار امتیاز کسب کردند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار