«مگافون‌های جنگلی» بهانه‌ای برای یادآوری از بین رفتن جنگل‌ها در اسپانیا شده‌اند.

میرا آورزمانی، مدیر داخلی پلتفرم 28 در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص برنامه‌ای که در این هفته در این مجموعه به نمایش گذاشته شده، گفت: مطابق تمی که برای این فصل در خصوص بررسی تغییرات سیاسی و اجتماعی کشورهای جهان و راه یافتن آن‌ها به بازار جهانی و تأثیر آن روی هنر داشتیم از جمعه 7 اسفند در این مجموعه برنامه‌ای با عنوان «مگافون‌های جنگلی» را برگزار کردیم.
 
وی تصریح کرد: این نمایشگاه که پیش از این در اسپانیا برگزار شده بود با نمایش ساخت و سازهای انبوه و گسترش فضاهای شهری به از بین رفتن جنگل‌ها اشاره دارد.
 
وی ادامه داد: کشور اسپانیا دارای جنگل‌های زیادی است و تخریب آن‌ها یکی از عواملی است که نگرانی را برای این کشور و کل جهان رقم زده است. در مگافون‌های جنگلی با طراحی‌های موجود به این موضوع پرداخته شده و آثار به گونه‌ای برای یادآوری فضایی است که در حال از بین رفتن است.
 
آورزمانی درباره عنوان این مجموعه بیان کرد: عنوان مگافون‌های جنگلی از 3 بلندگوی بزرگی نشأت گرفته که در گذشته در 3 قسمت از جنگل ها قرار داده می‌شدند تا صداهای طبیعی جنگل تقویت شود، این بلندگوها همچنین امروزه به فضاهای توریستی در این کشور تبدیل شده اند.
 
مدیر داخلی پلتفرم 28 افزود: در مجموعه‌ای که به نمایش درآمده 3 ویدئو به اجرا درمی‌آید که یکی از آنها پروژه نهایی، دیگری تصاویر مرحله به مرحله ساخت پروژه و در ویدئو دیگر به علت انتخاب این موضوع پرداخته می‌شود.

آورزمانی در پایان خاطرنشان کرد: در این مجموعه ما فضا را به گونه‌ای آماده کرده‌ایم تا بازدیدکنندگان با صداپردازی و جلوه‌های بصری خود را در محیط پروژه حس کنند و این برنامه که به عنوان آخرین نمایشگاه سال 94 است تا 21 اسفند قابل بازدید است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار