قم؛

افتتاح حوزه آبخیز شهر قم با حضور معاون وزیر کشاورزی

همزمان با هفته منابع طبیعی حوزه آبخیز شهر قم با حضور معاون وزیر کشاورزی کلنگ زنی می‌شود


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حضور معاون وزیر و رئیس سازمان جنگلها و‌مراتع و‌منابع طبیعی در قم دیدار با آیات عظام  جوادی آملی، نوری همدانی و هاشمی شاهرودی در برنامه‌های  پنجشنبه 13 اسنفدماه قرار دارد.

روح الله پور مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان قم بیان کرد: حوزه آبخیز شهر قم توسط معاون وزیر و استاندار در منطقه پردیسان امروز کلنگ زنی خواهد شد، این پروژه با تخصیص 150 میلیارد ریال اعتبار، شهر قم و پردیسان را در مقابل سیل ایمن‌تر می‌کند.

وی افزود: در روز دوم از هفته منابع طبیعی و با شعار منابع طبیعی، رسانه و فرهنگ سازی جشنواره شعر و نثر منابع طبیعی استانی با مشارکنت سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم شبکه مردم نهاد استان در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

روح الله پور عنوان کرد: در روز سوم هفته منابع طبیعی هم همزمان با 17 اسفندماه و با شعار منابع طبیعی، جنگلبانان، حفاظت وقانون برنامه‌هایی از جمله رژه خودروهای حفاظتی، برکزاری مراسم غرس نهال با حضور سردار فرماندهی نیروی انتظامی و فرماندگان پاسگاه‌های مناطق، رئیس کل دادگستری استان برگزار می شود و در آن به ارائه گزارشی از فعالیت‌های حفاظتی انجام شده پرداخته می‌شود.

وی تصریح کرد: در روز چهارم هفته منابع طبیعی و با شعار منابع طبیعی، آموزش، پژوهش و نیروی انسانی دانش آموزان در اردوگاه 15 خرداد نهال کار خواهند کرد و از همیاران دانش آموزی منابع طبیعی تقدیر می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان قم افزود: روز پنجم هفته منابع طبیعی هم با شعار منابع طبیعی، بسیج سازندگی و همیاران طبیعت اجرای مراسم کاشت نهال در فرماندهی لشگر 17 علی ابن ابی طالب برگزار می‌شود.

وی بیان کرد : روز ششم با شعار منابع طبیع و مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز نهال آترپلکس در منطقه ترسیب کربن امامزاده عبدالله در محل روستای خدیجه خاتون به مساحت 43 هکتار توسط جوامع محلی، دبیران جغرافیا برگزار می‌شود.

در پایان خاطرنشان کرد: در روز هفتم نیز با شعار منابع طبیعی، آموزه‌های دینی و سازمان‌های مردم نهاد بادام کوهی در مرتع ورزنه توسط بخشدار، امام جمعه، جوامع محلی و تعدادی از ائمه جماعات و روحانیون غرس می‌شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار