معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:در آغاز اجرای طرح تحول سلامت این طرح رضایت 70 درصدی مردم را ازآن خود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامحسین صدری افزود: در راستای اجرای طرح تحول سلامت، بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بخش بهداشت استان اصفهان اختصاص یافته است و این طرح توانست رضایت ۷۰ درصدی مردم را از آن خود کند.

وی ادامه داد: با توجه به اولویت وزارت بهداشت به بحث بهداشت و پیشگیری، از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مالی به استان اصفهان اختصاص یافته که در راستای بازسازی شبکه‌های بهداشتی، به کارگیری نیروهای جدید بهداشت محیط، نوآوری و خلاقیت در ارائه خدمات، تشکیل پرونده‌های الکترونیک و غربالگری و...هزینه شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان داشت:با توجه به حساسیت کار پرسنل بهداشت محیط، رعایت اخلاق حرفه‌ای و قائل شدن نهایت احترام برای فرد مقابل از ارزشمندترین اصول کار بهداشت محیط است که در این راستا ما باید سه روش ارشادی، آموزشی و فرهنگ سازی را ملاک فعالیت‌ها و بازرسی‌های خود قرار دهیم.

ویدر پایان گفت: فعالیت‌های واحد بهداشت محیط نیز هماهنگ و همگام با طرح تحول نظام سلامت در حال انجام و تکاپوست که اهمیت فعالیت‌های انجام شده در این حیطه و ارتقا و حفظ سلامتی مردم برکسی پوشیده نیست و در نهایت این فعالیت‌ها، هیچ چیزی با ارزش تر از کسب رضایتمندی مردم نیست.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.