بازگشت احتمالی عالیشاه به پست اصلی، ناراحتی کفشگری

سرمربی پرسپولیس برای جایگزینی هافبک مصدوم خود، به جابجایی بازیکنان به عنوان گزینه اصلی فکر می‌کند و در این صورت مهاجم پرسپولیس این شانس را دارد که به پست اصلی خود برگردد.

بازگشت احتمالی عالیشاه به پست اصلی، ناراحتی کفشگری
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با حذف کمال کامیابی‌نیا از بازی بعد به دلیل آسیب دیدگی به عنوان یکی از احتمالات این موضوع مطرح شد که مهرداد کفشگری شانس بازی پیدا کند. 

چندی پیش در پی غضب برانکو با احمد نوراللهی هم این احتمال مطرح شده بود، اما گزینه ایوانکوویچ این بود که امید عالیشاه از خط حمله به گوشه چپ و پست اصلی خود برود. 

در زمان‌هایی که کمال و احمد همزمان بازی می‌کنند، نوراللهی در واقع سمت چپ لوزی میانی زمین را تشکیل می‌دهد و بر اساس آنچه تا تمرین امروز سرخ پوشان مشخص بود، سرمربی پرسپولیس قصد دارد نوراللهی را به راس انتهای این لوزی برده و امید عالیشاه را که ترجیح می‌دهد گوشه چپ باشد به سمت چپ ببرد.

در این صورت احتمال تشکیل زوج طارمی و علی‌پور در خط حمله قوت می‌گیرد.

این احتمال ناراحتی مهرداد کفشگری را به همراه داشته است. اما در نهایت وی چاره‌ای جز تلاش بیشتر و انتظار ندارد.

کفشگری این روزهای خوب تمرین می‌کند او سال قبل معمولا بیشترین دوندگی را بین همبازیان خود ثبت می‌کرد و در تخریب بازی حریفان موفق بود، چنانچه عملکرد قابل توجهی در دربی داشت اما آنچه باعث شد تا برانکو در این فصل او را کمتر به کار بگیرد تغییر شیوه بازی پرسپولیس از دو هافبک دفاعی به یک هافبک دفاعی بود و برانکو ترجیح می‌دهد این یک نفر کسی باشد که بعد از گرفتن توپ هم به بازی سازی تیم کمک کند.

انتهای پیام /

برچسب ها: کفشگری ، برانکو ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار