رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به فرا رسیدن روز درختکاری گفت: طرح «کاشت درخت به ازای تولد هر نوزاد» ۱۵ اسفند در زنجان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سعید امیدی با بیان اینکه روز درختکاری بهانه‌ای برای یادآوری لزوم نگهداری از محیط زیست و توجه ویژه به تمامی فعالان و زحمتکشان محیط‌زیست به ویژه کارگران فضای سبز است، اظهار داشت: طرح «کاشت درخت به ازای تولد هر نوزاد» که به پیشنهاد یکی از اعضای شورا بود 15 اسفند در زنجان باید اجرایی شود.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود شهرداری به بهانه روز درختکاری از تلاشهای کارگران حوزه فضای سبز با پرداخت حقوق و مزایای به حق آنان به صورت کامل تشکر کند.

رئیس شورای شهر زنجان به آماده‌سازی شهر برای استقبال از نوروز اشاره کرد و افزود: با بهره‌گیری از تجربه‌های سالهای گذشته و الگو‌گیری از شهرهای دیگر خدمات بهتری به مسافران و شهروندان ارائه شود.

وی تصریح کرد: با نصب المانهای زیبا و متناسب، ایجاد کمپ‌هایی برای استراحت مسافران، اجرای برنامه‌های شاد و پرنشاط، فعال بودن اصناف و بازاریان و ایجاد ایستگاههای راهنمای گردشگران و مسافران باید به صورت جدی در شهر برای ایام نوروز پیگیری شود.

امیدی با تاکید بر اهمیت کنترل هزینه‌های صرف شده برای امورات پایان سال ابراز کرد: اعتبارات باید به اندازه و به جا هزینه شده تا از هر گونه اسراف به جد پرهیز شود.

وی یادآور شد: اقدامات انجام شده به مناسبت فرا رسیدن ایام پایان سال باید به نحوی برنامه‌ریزی و اجرایی شود که در طول سال نیز ماندگار باشد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: درخت ، تولد ، درخت کاری ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.