مادر بارداری که هنگام انتقال به بیمارستان گرفتار طغیان رودخانه ملوران نیکشهر شده بود به کمک کادر بهداشت و درمان این دانشکده در صحت و سلامت کامل فرزند خود را بدنیا آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان،محمد ادریس ارباب مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: این خانم باردار در حال انتقال به وسیله آمبولانس از بخش بنت به بیمارستان نیکشهر بود که بر اثر طغیان رودخانه و بسته شدن راه ارتباطی در پشت رودخانه گرفتار شد. 

وی افزود: رودخانه ملوران در بخش بنت شهرستان نیکشهر امروز پس از بارندگی شدید طغیان کرد که در نتیجه راههای ارتباطی این بخش بسته شد.

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر افزود: با وجود تلاش سه ساعته و پیگیرهای مستمر مسئولان اعزام این مادر باردار به بیمارستان میسر نشد و سرانجام با همکاری ماما تسهیلات زایمانی بخش بنت این مادر در صحت و سلامت کامل دخترش را بدنیا آورد.

اربابی خاطر نشان کرد: هم اینک حال عمومی مادر و نوزاد مطلوب است.

دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان به جمعیتی بیش از 750 هزار نفر در حوزه 77 هزار کیلومتر مربع شامل شهرستان های ایرانشهر، دلگان، سرباز، فنوج، قصرقند و نیکشهر خدمات رسانی می کند.

سایر شهرستان های سیستان و بلوچستان زیر پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی زابل و زاهدان قرار دارند.

نیکشهر در 510 کیلومتری و ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است .

انتهای پیام/پ

برچسب ها: طغیان ، تولد ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
دست بچه های اورژانس و مسئولان شبکه بهداشت شهرستان نیکشهر درد نکند باسپاس