اهواز،

آغاز کنگره تصویربرداری بیماری های زنان در اهواز

هفتمين کنگره ساليانه تصويربرداري بيماري هاي زنان امروز در دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز گشايش يافت.

آغاز کنگره تصویربرداری بیماری های زنان در اهواز
 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اهواز، معاون توسعه پژوهش و فناوري دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز در آيين آغازين اين کنگره در سخناني گفت: يکي از پرافتخارترين گروه هاي علمي ما در اين دانشگاه، راديولوژي است و برگزاري اين کنگره گامي در جهت توسعه فعاليت هاي پژوهشي است.

نادر صاکي افزود:  در بعد مقالات و برون داده هاي پژوهشي از 725 مقاله در سال 1392 به يک هزار و 25 مقاله در امسال رسيده که رشد 70 درصدي را نشان مي دهد و اين مقالات در جهت بين المللي شدن هدايت شدند.

وي خاطرنشان کرد: در حوزه معاونت تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت يک بيماري از تمام زوايا بررسي و پايش مي شود که تا سالها بيماران تحت مراقبت قرار مي گيرند و دانشگاه علوم پزشکي اهواز نيز در اين حوزه ورود کرده است.

در هفتمين کنگره ساليانه تصويربرداري بيماري هاي زنان، 30 مقاله به صورت سخنراني ارائه مي شود و شش کارگاه، شش پنل، نمايشگاه تجهيزات پزشکي و کتاب از برنامه هاي جنبي است. 
بررسي چالش هاي قانوني در برخورد با بيماران مبتلا به ناهنجاري ها و اخلاق در برخورد با يک بيمار باردار از جمله مواردي است که در اين کنگره مورد بحث قرار مي گيرد. 

تنها کنگره فوق تخصصي در زمينه بيماري هاي زنان در کشور با حضور ميهمانان استاني و کشوري از جمله متخصصان زنان، ماماها، رادويولوژيست ها پزشکان عمومي، دانشجويان و گروه هاي فراگير 12 تا 14 اسفند در سرسراي شهداي دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.