فولادگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت لایحه چند دوازدهم ندهد، از مجلس تنخواه می‌گیرد

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: به دلیل نواقص برنامه ششم، برنامه پنجم توسعه در قالب حکمی پیش از سال جدید تمدید خواهد شد.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ارائه بودجه چند دوازدهمی از سوی دولت به مجلس، گفت: اگر دولت در مدت زمان باقی مانده بودجه چند دوازدهمی را تقدیم مجلس نکند مجلس به اجبار باید در قالب حکمی تنخواهی برای دولت در نظر گیرد تا دولت در ابتدای فروردین مشکل منابع نداشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به تمدید برنامه پنج ساله پنجم توسعه در مجلس بیان داشت: به دلیل نواقص برنامه ششم، برنامه پنجم توسعه در قالب حکمی پیش از سال جدید تمدید خواهد شد.

فولادگر ادامه داد: به احتمال زیاد بررسی برنامه پنج ساله ششم توسعه به مجلس دهم موکول شود چراکه برای بررسی این برنامه فرصتی تا پایان سال نداریم.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه همچنین تصریح کرد: آنچه از سوی دولت در قالب برنامه ششم ارائه شده، احکام دائمی مورد نیاز برای اجرای برنامه است لذا با مذاکرات و توافقات انجام شده با دولت مقرر شد که همین احکام ضمن شروطی تبدیل به برنامه شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، بودجه ، برنامه ششم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار