هم اکنون 10 درصد مردم از کارت سوخت استفاده می کنند به همین منظور پیشنهادی مبنی بر حذف کارت سوخت ارائه شده تا تصمیم وزارتخانه نیرو که از افزایش 12 درصدی تعرفه آب و برق در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حذف کارت سوخت تا هوشمند سازی شبکه برق در دستور کار از مهم ترین رویدادهای نفت و انرژی در هفته گذشته است:


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به تصمیم گیری درباره عرضه بنزین با کارت های سوخت گفت: ابلاغ مصوبه دولت در این زمینه می تواند تکلیف را روشن سازد.

قیمت نفت برنت در معاملات امروز 40 سنت افزایش یافت و به 36 دلار و 97سنت در هر بشکه رسید.

وزیر نیرو گفت: پیوند آب و انرژی و لحاظ کردن همزمان مسایل مرتبط با آنها در جامعه، تامین کننده امینت غذایی و توسعه پایدار اقتصاد کشور است.

رئیس کانون کارفرمایی جایگاه‌های سوخت کشور گفت: هم اکنون 10 درصد مردم از کرات سوخت استفاده می کنند به همین منظور پیشنهادی مبنی بر حذف کارت سوخت ارائه شده است.

مشاور وزیر نیرو، سیاست آینده این وزارتخانه را حمایت از انرژی‌های پاک دانست و گفت: توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در راستای اقتصاد مقاومتی است.

معاون وزیر نیرو گفت:این وزارتخانه برای سال جدید قصد دارد متناسب با میزان تورم،حدود 12درصد افزایش نرخ تعرفه ها را اعمال نماید.

وزیر نیرو گفت:در طی 5 سال آینده بیش از 10 میلیون مشترک برق در کشور تحت پوشش این شبکه هوشمند قرار می‌گیرند.

نفت اوپک به قیمت 28 دلار و برنت دریای شمال 35 دلار در بازار مورد دادوستد قرار گرفت.


انتهای پیام/











اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار