بازار خشکبار شب عید با کاهش تقاضا روبه رو بوده تا قیمت شیرینی که مطابق با سال 93 است.

ثبات قیمت شیرینی در آستانه نوروز/ رفع تحریم ها یخ اقتصاد را می شکندبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ثبات قیمت شیرینی و قرعه گرانی به نام بادام هندی تا رفع تحریم ها که یخ اقتصاد را می شکند از مهم ترین رویدادهای تجارت در هفته ای که گذشت:


بازار خشکبار شب عید با کاهش تقاضا رو به رو بوده است.


رئیس کنفدارسیون صادرات گفت:از دولت تقاضا داریم که سیاست‌های شکست خورده دولت قبلی را در مورد نرخ ارز بکار نگیرد چرا که هزینه آن را مردم باید پرداخت کنند.


رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: رفع تحریم‌ها در سال 95 منجر به شکستن یخ اقتصاد می‌شود به طوری که با اجرای برجام 2 عقب ماندگی سال‌های گذشته برطرف شود.


رئیس اتحادیه قنادان تهران گفت: قیمت شیرینی مطابق سال 93 است و تغییر و افزایش قیمتی در این خصوص نداشته‌ایم.


وزیر صنعت با بیان این که بخش فناوری صنعت خودرو در چشم انداز 20 ساله باید افزایش یابد گفت: افزایش ظرفیت را نیز در دستور کار خود قرار دهیم.


قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: آنچه امروز خاص مشتریان است فضای رقابتی است که در همین راستا اگر تولید و فروش دارای کیفیت متناسب باشد فضای رقابتی بیشتر خواهد شد.


مسولان برهمکاری توسعه اقتصادی و رفع موانع بانکی تاکید کردند و معتقدند وجود بانکها در سوئیس می تواند راهگشای اقتصادی بین دو کشور و کشورهای منطقه باشد.


وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با بهبود روابط بانکی در آینده همکاری میان دو کشور توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار