همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در سراسر کشور 25برنامه در شیراز برپا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر کل ادراه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت : هدف از برگزاری این برنامه ها ایجاد حس همکاری و نوع دوستی در جامعه است .
 علی الهیاری  با بیان اینکه پارسال در پایگاههای کمیته امداد، مدارس، مساجد و مراکز نیکوکاری در مجموع 71میلیارد ریال کمک های مردمی جمع آوری شده است افزود: 21 درصد این کمک ها نقدی و مابقی آن غیر نقدی بوده است که استان فارس در زمینه جمع آوری کمک های مردمی رتبه نخست را در سراسر کشور کسب کرده است.
وی ادامه داد: امسال نیز در جشن نیکوکاری کمک های جمع آوری شده در مدارس در میان دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود
این مسئول افزود : تحویل200 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در شهرستان ها ، تامین 1 هزار جهیزیه دختران نوعروس و پخش برنامه های فرهنگی متنوع برای فرهنگ سازی انفاق و نیکوکاری از طریق صدا و سیمای مرکز فارس و برگزاری برنامه جشن به مدت 3 روز از 12 تا 14 اسفند، 5 هزار و 907 پایگاه در جشن نیکوکاری کمک های مردمی را  جمع‌آوری می‌کند که از این تعداد 4 هزار و 584 پایگاه کمک‌های مدارس و یک هزار و 323 پایگاه شامل معابر، ثابت، سیار، مساجد و بسیج نیز کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.
وی افزود: مردم می‌توانند با شرکت در مسابقه اینترنتی جشن نیکوکای با حمایت مالی بانک رسالت با مراجعه به سایت امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مسابقه شرکت کنند.
وی تصریح کرد : مردم و افراد خیر می توانند با کد USSD از طریق تلفن همراه #*8877*یا شماره حساب 010127307300بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس یا از طریق دستگاه های خود پرداز و یا با شماره گیری تلفن ثابت 36002 کمک های نقدی خود را پرداخت کنند.
همچنین بدری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس هدف از برگزاری این جشن را ترویج فرهنگ نوع دوستی و اجرای طرح توسعه مشارکت های مردمی دانست و گفت : در حال حاضر 340 هزار نفر زیر پوشش این نهاد هستند که از این تعداد 35هزار نفر دانش آموز نیازمند زیر پوشش این نهاد است .
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار