خوزستان شاهد برگزاری سه جشنواره فرهنگی در اسفند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: خوزستان در ماه پایانی سال شاهد برگزاری سه جشنواره فیلم حقیقت، مد و لباس و انتخاب کتاب سال خوزستان است.

همایون قنواتی افزود: استعداد همیشگی در حوزه فیلم و سینما در خوزستان وجود دارد.

وی گفت: در جشنواره فیلم حقیقت آثاری از هنرمندان خوزستانی به نمایش درآمد که هم برای سینماگران و هم جامعه علاقه مند به حوزه سینما حرکت موفقی است و به تولید آثار سینمایی کمک خوبی می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: با توجه به اینکه تنوع جغرافیایی و زیستی و پایگاه های تمدنی موثر در خوزستان فضای مناسبی در اختیار مستند سازان قرار می دهد.

قنواتی گفت: در دومین جشنواره مد و لباس همه حلقه های تولید لباس در کنار هم قرار گرفته و تعاملی بین طراحان تولید لباس وجود دارد.

وی افزود: این جشنواره که هم به جریان هنری و هم به طراحان در حوزه لباس کمک می کند از 15 تا 19 اسفند در نگارخانه دانشگاه شهید چمران برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: سومین دوره جایزه کتاب خوزستان که 16 اسفند با حضور جمعی از فرهیختگان و علاقه مندان به حوزه کتاب و فرهنگ برگزار می شود.

قنواتی افزود:در این رویداد مهم مجموعه کتاب های تولید و چاپ سال های 92 و 93 در 11 رشته علمی و هنری و فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته و برندگان جایزه کتاب سال خوزستان، سال آینده به عنوان نامزد کشوری معرفی می شوند.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار نمایشگاه با موضوع کتاب در خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.