مدیرکل امور استان ها و مجلس حوزه هنری کشور گفت: تبریز با برخورداری از استعدادهای لازم ظرفیت خوبی برای ساخت فیلم های بلند دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مصلحی در نشست حوزه هنری آذربایجان شرقی، اظهار کرد: بدون شک کسی نمی تواند عظمت تاریخی، فرهنگی و سیاسی این کهن شهر ایران را نادیده بگیرد و وجود مفاخر و بزرگان این شهر هنر خیز مایه افتخار و نشان از بزرگ همتی مردم این شهر دارد لذا انتظار از تبریز و حوزه هنری این استان بیشتر است.

مدیرکل امور استان ها و مجلس حوزه هنری کشور یادآور شد: حوزه هنری استان آذربایجان شرقی در سال های اخیر پیشرفت های خوبی در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری کرده که این مهم از خروجی فعالیت های حوزه هنری استان مشهود است.

مصلحی برگزاری کنگره بین المللی بزرگداشت استاد شهریار را کاری عظیم و بزرگ دانست که توسط حوزه هنری استان برگزار شد.

وی گفت: حوزه هنری استان آذربایجان شرقی با برند کردن برنامه های شاخص استانی می تواند جایگاه خود را در میان سایر دستگاه های استان پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: ساخت فیلم بلند به عنوان کاری بزرگ در تبریز باید پیگیری و انجام شود و در این خصوص حوزه هنری استان در همه زمینه های هنری اعم از تجسمی، آفرینش های ادبی، نمایش، موسیقی و به ویژه ادبیات پایداری حرفی برای گفتن دارد و چاره ای جز شاخص سازی ندارد.

مدیرکل امور استان ها و مجلس حوزه هنری کشور در پایان سخنان خود افزود: تبریز با برخورداری از استعدادهای لازم و قابلیت های فرآوان در حوزه فیلم سازی، ظرفیت خوبی برای ساخت فیلم های بلند دارد.


انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.