اصفهان؛

توسعه روابط بین المللی با سرمایه گذاران اسپانیایی در اصفهان

رئیس کمیسیون حمایت از سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی اصفهان گفت: استان اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین تولید‌‌کنندگان محصولات کشاورزی و صنعتی ایران همواره ظرفیت بسیاری برای توسعه روابط بین‌المللی با سرمایه‌گذاران خارجی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قاسم‌علی جباری اظهار داشت: استان اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین تولید‌‌کنندگان محصولات کشاورزی و صنعتی ایران همواره ظرفیت بسیاری برای توسعه روابط بین‌المللی با سرمایه‌گذاران خارجی دارد.

وی افزود: کمیسیون حمایت از سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی با همکاری مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اصفهان آماده ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش کشاورزی است

این در حالی است که مدیر عامل شرکت مدیترانین با اشاره به آمادگی شرکت های اسپانیایی برای سرمایه گذاری در تولید و فن آوری زیتون و دیگر دانه های روغنی در اصفهان گفت: شروع کار خود را با صادرات روغن زیتون به اصفهان آغاز می‌کنیم و در مرحله بعد در پی یافتن شریک تجاری برای تصفیه‌، فرآوری و بسته‌بندی محصولات هستیم.

خوان لوییس اونیه وا با بیان اینکه پرورش زیتون در شرایط فعلی نیاز به آب زیادی ندارد افزود: موقعیت جغرافیایی ایران در مقایسه با سایر کشورهای آسیای میانه و حاشیه خلیج فارس زمینه مناسبی را برای فعالیت تجاری فراهم می‌کند.




انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار