رئيس اداره نظارت بر اماکن عمومي استان از حضور بازرسان محسوس و نامحسوس اداره نظارت بر اماکن عمومي کرمان در مراکز خريد اين شهر در روزهاي پاياني سال و ايام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ محمد باقر فلسفي بر لزوم رعايت مسائل امنيتي براي جلوگيري از سرقت در مراکز خريد در روزهاي پاياني سال تأکيد کرد و گفت : تجمع افراد در روزهاي پاياني در مراکز خريد سبب مي شود برخي افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به سرقت از واحدهاي صنفي و مشتريان کنند.

وي با اشاره به حضور پر تعداد افراد در روزهاي پاياني سال جهت خريد اقلام مورد نياز نوروزي در مراکز خريد از جمله مغازه ها، پاساژها و مجموعه بازار، از حضور بازرسان محسوس و نامحسوس اداره نظارت بر اماکن عمومي در مراکز خريد خبر داد.

فلسفی با اشاره به اینکه مردم بايد مراقب وسايل و پول هاي خود باشند، خاطر نشان کرد : شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به پليس اطلاع دهند.

وی بر ضرورت توجه بيشتر واحدهاي صنفي طلافروشي در اين ايام تأکيد و تصریح کرد :تمامي مغازه داران براي جلوگيري از هر گونه سرقت، از قفل ايمن و استاندارد استفاده کرده و در طول شبانه روز اقدام به سرکشي از واحدهاي صنفي خود کنند.

رئيس اداره نظارت بر اماکن عمومي استان گفت: به منظور جلوگيري از سرقت اموال مسافران، کليه تعاوني هاي مسافربري بين شهري موظفند به هنگام صدور بليط جهت سوار کردن مسافران برچسب اموال صادر و آن را روي ساک و بار مسافران نصب کنند.

فلسفی افزود : از مسافران نيز درخواست مي شود زمان تحويل بليط، حتما از تعاوني ها برچسب بار خود را دريافت کنند.

وی از فعال بودن گشت نوروزي اداره اماکن در ايام نوروزي تا ساعت 24 شب خبر داد و خاطر نشان کرد: تلفن هاي اين اداره به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارشات و شکايات شهروندان است.

وي در پايان گفت: افراد مي توانند با شماره تلفن هاي2183197،2183205 ،2183275 تماس گرفته و مشکلات و مسائل احتمالي را جهت پيگيري هر چه سريع تر به اداره اماکن اطلاع دهند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار