سید جواد هاشمی که ده روز است به پروژه «معمای شاه» اضافه شده، در زندان قصر نقش خود را ایفا می‌کند.

علی لدنی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» در خصوص مراحل پیشرفت تصویربرداری این سریال در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر گروه در زندان قصر به سر می‌برند. به همین منظور سکانس‌های مربوط به این لوکیشن تصویربرداری می‌شود.

وی ادامه داد: سید جواد هاشمی از  جمله بازیگرانی است که به تازگی به پروژه اضافه شده است و در «معمای شاه» نقش سید کاظم را ایفا می‌کند. سید کاظم شخصیتی است که در زندان سیاسی به سر می‌برد. جواد هاشمی نزدیک به  10 روز است که جلوی دوربین رفته است.

لدنی ادامه داد: بحث‌هایی که از جانب سید کاظم در زندان مطرح می‌شود، بحث‌هایی مربوط به دوران خودش است. موضوعاتی چون بحث‌های بین مسلمانان و سایر گروه‌‌ها، همچنین مسائل انقلاب و مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی و...

تهیه‌کننده «معمای شاه» اظهار داشت: به طور کل مباحثی که در زندان به تصویر کشیده می‌شود ،بحث‌‌های ایدئولوژیک و سیاسی است که در زمان خود رواج داشته است.

لدنی در پایان تصریح کرد: بعد از اتمام تصویربرداری در زندان قصر، گروه به کاخ می‌رود و ادامه تصویربرداری در لوکیشن‌های مربوط به کاخ‌ها از سر گرفته می‌شود. سپس به شهرک سینمایی می‌رویم تا تصاویر مربوط به وقایع 28 مرداد و 30 تیر تصویربرداری شود.



انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار