شهرداری مشهد مجاز به خرید شش دستگاه SNG کوله پشتی (فرستنده قابل حمل)در سقف 6میلیارد ریال و تحویل آن به صدا وسیمای خراسان رضوی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد، محمدحسین جهانبخش عضو کمیسیون اموراقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد در یکصد و هفتمین جلسه علنی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به حضورموثرصداو سیما درحماسه هفتم اسفند گفت:صداو سیمای مرکز خراسان رضوی خوشبختانه توانسته است علی رغم همه کمبود ها در عرصه کشوری بدرخشد.

وی افزود:با توجه به توانمندی بالای نیروی انسانی سازمان صداو سیما هبه بدون قید و شرط شش دستگاه فرستنده قابل حمل در سقف شش میلیارد ریال شایسته این سازمان است.

مجید فاطمی ارفع رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر از موافقان این مصوبه گفت: باتوجه به اهمیت رسانه درابلاغ سیاست های شورای اسلامی و با نگاه راهبردی و کلان با این کمک بسیاری از نیاز های شورای شهر بویژه در حوزه فرهنگ شهروندی را تامین میکنیم.

سید عبدالکریم جوادی نماینده شواری اسلامی مشهد از مخالفان این تبصره گفت:هیچ کس در شورای اسلامی شهر مخالف کمک به سازمانی که در عصر هجمه رسانه به گفتمان دینی و اخلاقی می پردازد نیست، اما ما باید حواسمان باشد این کمک از طرف ابر سازمانی(شهرداری) است که روزانه 700 میلیون تومان بدهی دارد.

در ادامه جلسه امروزنمایندگان به پیشنهاد حسنعلی اخلاقی امیری نماینده شورای اسلامی شهر به الزام شهرداری به برنامه ریزی و تدبیر در امر استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی در طول برنامه به نحوی که هر سال 2درصد رشد داشته باشد رای موافق دادند./س

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.