انتخاب پوشاک شیک با رنگ و طرح زیبا برای فرزند، بسیار در درخشش کودکان و اعطای اعتماد به نفس به آنان موثر است و به پدر و مادرهم حس رضایت و برتری می دهد.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ تنوع امروز بازار پوشاک، دست شما را باز مي‌گذارد تا هر لباسي كه دوست داريد، تن كودك‌تان كنيد؛ از مفصل‌‌ترين پيراهن براي دختران تا انواع شلوار و شلوارك براي پسران اما انتخاب شما بسیار درسرخوشي كودك‌تان موثر است.

انتخاب درست پوشاک برحسب سن و علاقه کودک، نقش كليدي شیک پوشی را در کنار خوشحالی اش دارد. در واقع لباس بچه‌ها با بزرگ شدن، نه فقط در سايز بلكه در طرح، رنگ و مدل هم بايد تغيير كند. ووروجك‌هاي امروزي نسبت به نسل‌هاي قبل‌شان، بچه‌هاي خوش‌پوش‌تري هستند چون دنياي مد به عالم كودكانه آنها هم نفوذ كرده و طراحان لباس در كنار بزرگ‌ترها به بچه‌ها هم فكر مي‌كنند. آنها حتي برند تخصصي و طراحان مخصوص خودشان را دارند. 

پس برای جرقه زدن ایده های شیک پوش کردن فرزندتان با ما همراه باشید.

آلبوم هایی که با افتخار ورق می خورند
این را که بچه‌ها چه بپوشند و چطور بپوشند شما به عنوان پدر و مادر تشخیص می‌دهید. پس تا می‌توانید نسبت به انتخاب لباس‌های‌شان با دقت عمل کنید تا بعدها وقتی آلبوم‌های خانوادگی را ورق می‌زنند به حسن سلیقه شما افتخار کنند. بچه‌هاي امروز به واسطه دنياي ديجيتال با يك حافظه چند گيگابايتي عكس روبه‌رو هستند و فرداها مي‌توانند لحظه به لحظه دوران شيرين كودكي را مرور كنند. به همين دليل پيشنهاد مي‌كنيم وسواس بيشتري در انتخاب لباس بچه‌هاي‌تان به خرج دهيد چون خيلي زود به دليل اين انتخاب‌ها مواخذه مي‌شويد.

بزک دوزک های دخترانه 
دختر بچه ها عاشق زیور‌آلات هستند. حتی اگر با آنها زیباتر به نظر نرسند، لااقل اعتماد به نفس بیشتری در کنارشان پیدا می‌کنند. زیور‌آلاتی که انتخاب می‌کنید نباید شلوغ و چند رنگ باشند. مروارید‌های صورتی چیزی از ظاهر کودکانه دختر شما کم نمی‌کنند، پس با شجاعت از آنها استفاده کنید. می‌توانید سری به بازار بزنید و انواع مهره‌های رنگی و گیره‌های سر ساده را بخرید و هر زمانی که اراده کردید، گردنبند و گل‌سرهای هماهنگ با لباس کودک‌تان را از آنها بسازید. فقط کافی است در انتخاب رنگ‌های متضاد خوب عمل کنید.

فرشته ها هم شیک می‌پوشند...

  
فرشته ها هم شیک می‌پوشند...

گل‌هاي روي هدبند، هم با لباس هماهنگ هستند و هم وقتي لابه‌لاي موهاي كودك‌تان مي‌نشينند، او را زيباتر و آراسته‌تر نشان مي‌دهند. 

کفش براق می تواند به لباس ساده او رسمیت بیشتری دهد اما اگر دوستش ندارید، می توانید یک کفش مات ساده را هم انتخاب کنید.
   
جزئيات را به‌رسميت بشناسيد
تنها پیراهن و شلوار کودک‌تان نیست که با درست انتخاب شدن او را زیبا و آراسته نشان می‌دهد. شما باید به همه جزییات به‌ظاهر نادیدنی هم توجه کنید. فکر می‌کنید جوراب آقا کوچولو دیده نمی‌شود؟ اگر وقت نشستن دیده شد چه؟ پس ریسک نکنید و زحمتی که برای انتخاب لباس کشیده‌اید را با یک سهل‌انگاری به باد ندهید.

دكمه‌هاي لباس، بند كمر شلوار، دوخت روي پارچه و جزئياتي از اين دست همه مي‌توانند در آراسته شدن كودك شما سرنوشت‌ساز باشند. نگوييد كسي نمي‌بيند و متوجه اين جزئيات نمي‌شود؛ اگر شما آنها را مي‌بينيد، بايد اطمينان داشته باشيد كه ديگران هم اهميت‌شان را احساس مي‌كنند. 
           
شازده خود را دریابید
بهترین سن همین سن است! پسربچه‌ها در این سن مطیع و سر به زیر هستند. برای همین بهترین عکس‌هایی که می‌شود تا قبل از داماد شدن‌شان با تیپ رسمی از آنها بگیرید در همین سن گرفته می‌شود! یک بارانی یا اورکت بلند و ضخیم او را گرم نگه می‌دارد و از آنجایی که اهل ورجه وورجه نیست دست و پایش را هم نمی‌بندد! 

فرشته ها هم شیک می‌پوشند...
  
کتونی هایی که وسوه تان می کند 
حالا كه قرار است دسته جمعي به يك رستوران يا تماشاي يك فيلم برويد، انتخاب لباس بچه‌ها كمي سخت مي‌شود. اين لباس بايد راحت ولي برازنده فرزند شما باشد. در چنين موقعيتي بهتر است براي دختربچه‌ها از پيراهن گشاد و با توجه به فصل صندل استفاده كنيد. تي‌شرت و شلوارك پسرتان را هم با كفش كتاني بپوشانيد تا طولاني شدن مراسم باعث آزار و اذيت‌شان نشود. 

فرشته ها هم شیک می‌پوشند...

کمال هم نشین را اثر دهید
كمتر دختري است كه بتواند در برابر پوشيدن لباس‌هاي صورتي مقاومت كند. اگر به يك ‌مهماني رسمي دعوت شده‌ايد، يك پيراهن حرير صورتي كه به خاطر دوخت خاصش، سادگي پارچه‌هاي تك رنگ حرير را ندارد، مي‌تواند انتخاب خوبي براي‌تان باشد. انگار كوچولوي شما زير اين لباس پولك مانند، يك پري دريايي شده و قرار است چشم همه مهمان‌ها را به خود خيره كند. براي پري‌دريايي كوچك شما چه انتخابي بهتر از اين كفش‌هاي پولكي.
  
یا برای ‌مهمانی‌های شب، سنگینی لباسی با رنگ تیره را می‌توانید با گل‌های رنگارنگ بشکنید اما اگر چنین لباسی را برای یک ‌مهمانی شب انتخاب کرده‌اید، بد نیست با کمی برق و پولک ظاهر دختر کوچولوی‌تان را رسمی‌تر کنید. تصور کنید کفش‌های پولکی و برقی که با کمک تل روی موهایش می‌نشیند، می‌تواند بهترین فرصت را برای این کار فراهم کند.

فرشته ها هم شیک می‌پوشند...

رنگ هایی که جادو می کنند
بهترين انتخاب براي دخترها ژاكت‌هاي كوتاه نيم‌تنه‌اي هستند كه مي‌توانند روي پيراهن‌هاي شادشان بپوشند. يك ترفند ساده براي جذاب كردن اين ست، استفاده از قانون تكامل در ست كردن است؛ يعني رنگي متضاد با رنگ اصلي پيراهن انتخاب كنيد تا هر دو جلوه بيشتري داشته باشند. در قانون رنگ، متضاد آبي، زرد است.

فرشته ها هم شیک می‌پوشند...
 
نقشه ها را نقش بر آب نکنید
آراستگي معنايي مطلق ندارد؛ اينكه كودك شما تا چه اندازه شيك به نظر برسد، بستگي زيادي به فصل دارد. اگر معتقديد كفش ساق‌دار كودك‌تان به پايش مي‌آيد و او هم شكايتي از گرماي آن كفش نمي‌كند، نمي‌توانيد در اواخر بهار آن را براي پوشش كودك‌تان انتخاب كنيد حتي اگر فرزندتان احساس گرما نكند؛ اين انتخاب اشتباه مي‌تواند زيبايي ظاهرش را زير سوال ببرد. 
  
شما هم اگر يكي از اين دلبركان زيبا را در خانه‌ داريد، كافي است، كمي بيشتر در دنياي مد كودكانه بچرخيد تا بفهميد چگونه از دختربچه يا پسربچه‌تان مي‌توانيد يك نيم‌وجبي خوش‌تيپ بسازيد. البته بهتر است میانه روی را در این کار رعایت کنید و توقع نداشته باشید که بعد از پوشاندن، دختر یا پسر شما مثل یک مدل راه برود، مثل یک مدل رفتار کند و خلاصه دنیای کودکانه‌اش را به نفع خوش پوشی و خوش تیپی کناربگذارد. پس عجله کنید و تا دیر نشده برای عید 95 بهترین لباس را متناسب با علاقه کودک و سلیقه خود و مد روز انتخاب کنید.

فرشته ها هم شیک می‌پوشند...

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.