معاون مخابرات منطقه شمالغرب از پیوستن مرکز انتقال نفت اشتهارد به شبکه سراسری وزارت نفت خبرداد.

به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ محمود حاتمی اظهارداشت: با نصب و راه اندازی تجهیزات رادیو و ماکس در مرکز انتقال نفت اشتهارد این مرکز به لینک سراسری وزارت نفت متصل شد.

وی با تشکر از تلاش همکاران واحد بهره برداري و پشتيباني مراكز و شبكه هاي تلفن، واحد nms و گروه راه اندازي پروژه فاز 2 ستاد و همچنين همكاران مخابرات منطقه شمالغرب تصریح کرد: برای نصب و راه اندازی پروژه شبکه Lan و مرکز تلفن one-Mx حدودا یکماه بطور مستمر زمان صرف شد، که با انجام این عملیات کلیه خطوط مرکز مذکور به شماره های پنج رقمی تبدیل شده و امکان ارتباط مستقیم با شبکه سراسری وزارت نفت امکان پذیر شد.

معاون مخابرات منطقه شمالغرب ادامه داد: همچنین با نصب نرم افزارهای اتوماسیون اداری، سیستم مالی، ترابری و CMMS بر روی کامپیوترهای مرکز انتقال نفت اشتهارد ارتباط دیتا نیز به نحو مطلوب برقرار شد.

حاتمی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل روز دنیا بحث تاثیر نقش فناوری اطلاعات بر چابکی سازمان ها می باشد که با راه اندازی شبکه دیتا و صوت و اتصال آن به شبکه سراسری نفت، تسریع در امور، اعم از ارتباط تلفنی سریع و بدون واسطه، ارسال و دریافت درخواست ها، نامه ها، اطلاعیه ها و... که در نهایت چابکی و افزایش بهره وری سازمان را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.